Gå til innhold

Hva er den mest ekstreme slankekuren du har tatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ned mellom 5-10 kg kjapt..

Anonymous poster hash: 8ff9c...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli arbeidsledig og ha et alvorlig sykt barn som de ikke fant ut hva feilte samtidig. Kiloene bare rant av.

Skrevet

Ved bare 5-10 kg vile jeg tatt meg en måned å kun levd på suppe. Ikke særlig sunt og du vil ikke akkurat føle deg på topp, men det er effektivt. Man må passe på så man ikke raser opp alt etterpå da, det er den vanskelige jobben.

Anonymous poster hash: 8ec68...155
Skrevet

Forever living c9 skal visst være kjempebra for å gå ned raskt i vekt. Jeg har ikke prøvd den selv, men har flere venninner som har brukt den som kickstart og de gikk ned ganske mange kg og cm. Den koster litt, ca 1400 kr, og du må følge programmet med shaker og aloe vera drikker for å gå ned.

Anonymous poster hash: 4e8a6...44d

Skrevet

Forever Living c9.

Gikk ned 6 kg på de dagene, men de kom fort på igjen. 

Anonymous poster hash: 32d66...022
Skrevet

Kjærlighetssorg.

Mistet 15 kg på en mnd.

Var veldig, veldig syk :(

Anonymous poster hash: 40e58...100

Skrevet

Å bli gravid 😛 Spydde av meg 12 kg fra uke 7 til uke 12, og gikk ned ytterligere 6 kg da lille var ute 😛

Skrevet

13 dagers dietten

Anonymous poster hash: 97524...db0

Skrevet

WLCD, pulverkur.

Anonymous poster hash: 8db9b...78c

Skrevet

13 dagers dietten

Hva er det?

Anonymous poster hash: 4ab09...f79

Skrevet

Bendelorm er visst effektivt har jeg hørt. 🐍

Anonymous poster hash: 5af14...623

Gjest Sekretøsa
Skrevet

tråden er ryddet for svar som potensielt kan være helseskadelig.

Sekretøsa

Moderator

Skrevet

Null sukker! Små porsjoner, salater, ingen brød unntatt rugbrød, kutt melken, smør og tykke sauser.  Raste ned i vekt da :)

Anonymous poster hash: 13616...53f
Skrevet

Raw food...

Anonymous poster hash: c9c14...cf1

Skrevet

Raw food...

Anonymous poster hash: c9c14...cf1

Hvordan ble magen da? Jeg blir så fort oppblåst av sånne ting :(  Hva er din favorittoppskrift :)

Skrevet

Hva er det? Anonymous poster hash: 4ab09...f79

det er den mest ekstreme dietten jeg har gått på. Den var veldig hard og tøff, men Varte bare i 13 dager og mistet mange kg. http://www.bodymag.no/ga-ned-20-kg-pa-13-dager

Skrevet

det er den mest ekstreme dietten jeg har gått på. Den var veldig hard og tøff, men Varte bare i 13 dager og mistet mange kg. http://www.bodymag.no/ga-ned-20-kg-pa-13-dager

Gikk du de opp igjen etterpå?

Skrevet

Ikke før jeg ble gravid, ca et år etter kuren, men har egentlig bare lagt på meg på magen, så det har ingenting med st jeg sluttet på kuren å gjøre. Ikke ellers. Gikk vel ned 2 klesstørrelser på den kuren

Skrevet

Da pappa ble utsatt for en ulykke og lå i koma i 8 dager.....døde og tiden før og tiden etter begravelsen. Raste ned 20 kg.

Anonymous poster hash: 3ece0...4fa

Skrevet

Ikke før jeg ble gravid, ca et år etter kuren, men har egentlig bare lagt på meg på magen, så det har ingenting med st jeg sluttet på kuren å gjøre. Ikke ellers. Gikk vel ned 2 klesstørrelser på den kuren

den var litt fristende som en kickstart, men jeg hater kaffe :(

Skrevet

Den såkalte sykehusdietten. Spiste en ekkel løksuppe og det var regler for hva jeg kunne spise på hvilke dager. Den ene dagen kunne jeg bare spise bananer og drikke melk f.eks. 

Anonymous poster hash: f47cf...b5e
Skrevet

Jeg hatet cottagecheese, men gjennomførte siden jeg ville få en kickstart, men da må du være motivert til å følge den slavisk, ikke en eneste tyggis, pasill eller noe ekstra. Så den er veldig hard, men man mister mange kg, det er godt synlig, klærne blir for store og den varer ikke lenge.

Skrevet

Kjenner jeg lurer fælt på hvorfor egga må være hardkokte, og gulrøttene revne. Sånn strengt tatt så er kokte gulrøtter sunnere enn rå, og jeg ser ingen poeng i at egga ikke kan være bløtkokte.

Anonymous poster hash: ad91d...a7c

Skrevet (endret)

For de som ikke liker spinat da? Kan den sløyfes, eller byttes mot et salatblad eller noe?

Og hvorfor må gulrota rives? Den inneholder vel det samme om jeg bare spiser den rå?

En sukkerbit, er det ca 1ts?

Endret av mamma'n til 2 :)
Skrevet

Kjenner jeg lurer fælt på hvorfor egga må være hardkokte, og gulrøttene revne. Sånn strengt tatt så er kokte gulrøtter sunnere enn rå, og jeg ser ingen poeng i at egga ikke kan være bløtkokte.

Anonymous poster hash: ad91d...a7c

Kokte gulrøtter er ikke sunnere enn rå. FYI.

Anonymous poster hash: d0dae...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...