Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Er det noen som har hatt denne posen? Ser den har fått best i test og alt det der, men hvordan er den å bruke? Syns den ser veldig stor ut i omkrets? Den er jo helt genial ifht at den kan brukes så lenge ved å bytte fotende, men omkretsen er jo den samme hele tiden. Vi får en liten en i juli, så han vil jo være rundt 3mnd når vi begynner å bruke voksipose vil jeg tro, litt avhengig av været. Anonymous poster hash: 92092...51c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 oi hjelpes, skjønner ikke hvordan det ble Vows i overskriften, mener selvfølgelig VOKSI -Hi Anonymous poster hash: 92092...51c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Jeg har den... Liker den greit. Har bugaboo vogn. Jeg skulle ønske den hadde en glidelås i midten i stedet for. Anonymous poster hash: 1aebd...322
Shep Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Vi har den. I Stokkevognen som har litt liten bag. Går helt flott Når det er sagt så har jeg vært sjalu på Easygrowposen til ei venninne. De virker mye lunere rundt hodet. Synes at uansett hvor mye jeg strammet på Voksien så var det veldig åpent i halsen. Ellers er vi fornøyd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Jeg har den... Liker den greit. Har bugaboo vogn. Jeg skulle ønske den hadde en glidelås i midten i stedet for. Anonymous poster hash: 1aebd...322 Ja det har jeg også sett på. men er den for romslig i omkretsen for en 3mnd liten baby... Så i forhold til refleks sine og de som er fra voksi som heter move er den jo gigantisk. Anonymous poster hash: 92092...51c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Vi har den. I Stokkevognen som har litt liten bag. Går helt flott Når det er sagt så har jeg vært sjalu på Easygrowposen til ei venninne. De virker mye lunere rundt hodet. Synes at uansett hvor mye jeg strammet på Voksien så var det veldig åpent i halsen. Ellers er vi fornøyd Wow,easygrow virker jo fantastisk! Arvet min voksi.. Anonymous poster hash: 1aebd...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå