Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Er det noen som har hatt denne posen? Ser den har fått best i test og alt det der, men hvordan er den å bruke? Syns den ser veldig stor ut i omkrets? Den er jo helt genial ifht at den kan brukes så lenge ved å bytte fotende, men omkretsen er jo den samme hele tiden. Vi får en liten en i juli, så han vil jo være rundt 3mnd når vi begynner å bruke voksipose vil jeg tro, litt avhengig av været. Anonymous poster hash: 92092...51c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Litt usikker på hvilken pose du mener her. Dersom det er Voksi Urban, så kan jeg anbefale den! Vokser med barnet slik at du kan ha den i mange år. Anonymous poster hash: e304f...d32
VenterpåLilleSpire Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Litt usikker på hvilken pose du mener her. Dersom det er Voksi Urban, så kan jeg anbefale den! Vokser med barnet slik at du kan ha den i mange år. Anonymous poster hash: e304f...d32 VOKSI URBAN JA Ble litt skriveleifer...
Mumua Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Den er knallbra, men utrolig varm! Føler at mini kunne ligget naken i den vinteren gjennom og fortsatt vært varm. Tar en del plass, men det har gått bra for oss som har stor dypbag (emmaljunga edge).
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Den er knallbra, men utrolig varm! Føler at mini kunne ligget naken i den vinteren gjennom og fortsatt vært varm. Tar en del plass, men det har gått bra for oss som har stor dypbag (emmaljunga edge). Men det er supert at den er varm! Da slipper de masse lag med tøy! Vi har også emmljunga edge så det høres jo knall ut sånn sett. Er det mulig å stramme til åpningen rundt hals/hode? Syns den virker så vid der, er vel det jeg er litt engstelig for... Anonymous poster hash: 92092...51c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Jeg opplevde den også litt vid oppe. Så måtte ha et teppe også, prøvde å snurpe den men ikke en veldig god patent på det. Ellers er den super;) Anonymous poster hash: b57f3...648
Darwina Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Veldig fornøyd med vår pose god og varm. Litt vanskelig å få snurpet den mer med hodet.Men hvis jeg skulle valgt igjen ville jeg foretrukket en med glidelås foran! Litt stress med glidelås på sidene når barnet blir litt større mtp åpning når barnet sover og du ikke vil vekke det.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Veldig fornøyd med vår pose god og varm. Litt vanskelig å få snurpet den mer med hodet.Men hvis jeg skulle valgt igjen ville jeg foretrukket en med glidelås foran! Litt stress med glidelås på sidene når barnet blir litt større mtp åpning når barnet sover og du ikke vil vekke det. Takk for svar! Er jo en jungel av utstyr, ikke så lett å vite hva man skal gå for ... Anonymous poster hash: 92092...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå