Gå til innhold

Konfirmasjon, rimelig nettbutikk med godt utvalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har konfirmant til sommeren, og har så smått begynt å forberede litt.

Er det noen som har tips om nettbutikker?

Har sett på Pynt til fest, men synes utvalget var kjedelig.

Anonymous poster hash: 85c20...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde unna mye av servietter, pynt og lys på Nille, europris og panduro. Blomster kjøpte vi på plantasjen. Tenker at man ikke trenger nettbutikker for å ha konfirmasjon

Anonymous poster hash: 4561b...ba3

Skrevet

Gjorde unna mye av servietter, pynt og lys på Nille, europris og panduro. Blomster kjøpte vi på plantasjen. Tenker at man ikke trenger nettbutikker for å ha konfirmasjon

Trenger ikke nettbutikker nei, men jeg har vært rundt i diverse Nille/Søstrene Grene/Europris osv uten å finne noe særlig jeg synes er fint.

Bor dessuten på et sted der det er lite shoppingmuligheter, det blir derfor ikke mange bom-turene regnet inn i prosjekt konfirmasjon.

Jeg tenkte navneskilt kanskje var greiest å bestille på nett, har ikke tenkt å lage noe jalla sjøl - DET har jeg ikke evner til😏

Skrevet

Trenger ikke nettbutikker nei, men jeg har vært rundt i diverse Nille/Søstrene Grene/Europris osv uten å finne noe særlig jeg synes er fint.

Bor dessuten på et sted der det er lite shoppingmuligheter, det blir derfor ikke mange bom-turene regnet inn i prosjekt konfirmasjon.

Jeg tenkte navneskilt kanskje var greiest å bestille på nett, har ikke tenkt å lage noe jalla sjøl - DET har jeg ikke evner til😏

Jeg laget de selv med pepperkakeformer og papp. Lys og mørk lilla blomster i hver sin størrelse og limte de sammen. Satt de på glassene med lilla sløyfebånd. Enkelt og fint. Fikk masse skryt og jeg har INGEN kunstneriske evner.

Fant servietter med ungdomsuttrykk som "never mind" og "lets dance"

Skrevet

Jeg tenkte navneskilt kanskje var greiest å bestille på nett, har ikke tenkt å lage noe jalla sjøl - DET har jeg ikke evner til

Hva slags pynt er du på jakt etter?

Anonymous poster hash: 4dc55...58c

Skrevet

Hva slags pynt er du på jakt etter?

Bordkort, servietter, kanskje lysestaker, gaveesker, duker, småstæsj....

Men ikke den der standard-Nille-glitter-greia.

Det er forøvrig til guttekonfirmasjon.

Skrevet

Har du sjekket på Panduro. De har jo endel småting, ikke alt er så dyrt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...