Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Min beste venninne har nettopp født, og lurer på hva jeg skal ta med på besøk som kan glede henne?:-) noe til henne og noe til baby... Babyen fikk mye klær fra meg for litt siden i babyshowergave, så visste ikke helt hva jeg skulle kjøpe. Og noe til min beste venn. Anonymous poster hash: de921...48a
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Dusjsåpe/håndkrem eller noen produkter du vet hun liker. Ikke noe med mye parfyme (for babyen sin del). Kanskje et ukeblad eller noe hvis du vet at babyen er rolig. "Gavekort" på barnevakt etter hvert som hun føler seg klar. Badeand til babyen, gulpekluter, babyhåndkle, liten bamse, uro, leke til vognen, siklesmekker. Anonymous poster hash: bfd10...b73
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Og jeg hadde blitt glad for ferdige middager (hjemmelaget) ellerboller o.l til barselbesøk til å ha i frysen. Matlaging ble ofte bortprioritert for meg i alle fall... Anonymous poster hash: bfd10...b73
ianda Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Et smykke eller armbånd charm med noe som symboliserer det å være mor? Smykke med englebarn, anheng med barnets forbokstav.. Hadde jeg syntes var koselig hvertfall 😊
skinnfilla Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Jeg ble veldig glad for sjokolade! Og så fikk jeg to gode,myke gensere med glidelås😊 På sykehuset satte jeg pris på blader eller ei bok😊
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Glemte å si at det er på sykehuset jeg skal besøke dem:) Anonymous poster hash: de921...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå