Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Vi er på leting etter ny bil, og nå ser det ut til at den har dukket opp. Men. Hvor rart blir det å ha to helt like biler? Altså, samme type, samme farge, samme årsmodell. Blir det teit? Anonymous poster hash: 3776f...ff2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Næsj, det er vel helt greit det? Anonymous poster hash: c5cee...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå