Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Hjelp! Babyen min på nesten 3 måneder nekter plutselig å få melk fra puppen.. Virker sulten eller tørst, men hyler og vræler når jeg legger han til. Har gitt han litt melk fra flaske tilslutt, og etter å ha drukket litt tar han puppen igjen. Vet at det ikke er anbefalt å gi flaske ved brystvegring, men han virket så sulten... Er det noen som kan gi meg noen gode råd eller ord om at det kan gå seg til? Anonymous poster hash: 30873...465
Millamelis Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Har akkurat samme problemet her med mi på samme alder! Det som funker her er å gå å amme, eller å legge til når hun akkurat har sovna.. Tungvint, men satser på at det bare er en periode 😊
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Har akkurat samme problemet her med mi på samme alder! Det som funker her er å gå å amme, eller å legge til når hun akkurat har sovna.. Tungvint, men satser på at det bare er en periode 😊 Takk for svar! 😊 Håper det bare er en periode ja.. Har fått mensen, så mulig det er årsaken. Prøvde å gå og amme etter jeg leste dette, men det funka dessverre ikke her. Får bare tro at det går seg til for oss begge 😉 Anonymous poster hash: 30873...465
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Ved mensen så kan smaken på melken endre seg. Melken renner også saktere på grunn av at melkeproduksjonen går litt ned under menstruasjon.. Begge deler vil gå tilbake til normalen etter menstruasjonen. Her gikk det seg til, men måtte et par runder med mensen og lokking med flasken for å få barnet til brystet.. Etter det gikk det fint Anonymous poster hash: 36ab3...e5c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Ved mensen så kan smaken på melken endre seg. Melken renner også saktere på grunn av at melkeproduksjonen går litt ned under menstruasjon.. Begge deler vil gå tilbake til normalen etter menstruasjonen. Her gikk det seg til, men måtte et par runder med mensen og lokking med flasken for å få barnet til brystet.. Etter det gikk det fint Anonymous poster hash: 36ab3...e5c Takk for svar! Godt å høre at det kan gå seg til 😊 Han har spist godt inatt uten protester, så får tro det går bra på dagtid også. Anonymous poster hash: 30873...465
Anonym bruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Som å lese om situasjonen her, baby er akkurat bikka tre måneder... Gir flaske når han hyler som verst jeg da, for han er på nederste streken på kurven i forhold til vekta, så vil ha han opp i vekt før jeg tar kampen med flaska. Anonymous poster hash: ab9f3...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå