Gå til innhold

Det lukter grusomt av prompene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet, sønnen min på 8 holder på å ta livet av oss i huset. Det er så gale at han reagerer selv og 😱 Han kom hjem fra far i går, og sa han hadde vondt i magen. Merket ikke noe til prompelukt da, men i dag har det vert grusomt! Innimellom brekker jeg meg 😔

Vinduene må stå åpen hele tiden, ellers er jeg redd jeg besvimer 😂

Han har ikke spist noe han ikke tåler, 3 uker siden omgangssyke. Noen som har erfaring med dette? 😁 Jeg skal bestille time til lege om dette fortsetter 😊 Håper det er over snart 😝

Anonymous poster hash: d3ec5...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan fjerte så jævlig st det brenner i rompa. Da lukter det ofte svidd rumpe og😱 Men det varer bare et par dager. Aner ikke hva jeg spiser eller gjør for at det skal bli sånn.

Anonymous poster hash: bb34a...311

Skrevet

Jeg har det også slik, har funnet ut at kylling og stekt løk er matvarer magen min ikke er særlig begeistret for.

Anonymous poster hash: f7121...2d5

Skrevet

Haha 😜 Ikke meningen å le, men han sa akkurat det samme selv. At det svei i rompen når han feis 😱 Om det er noe han ikke tåler, kan det komme så brått på? Ikke vært sånn før. ..

Anonymous poster hash: d3ec5...984

Skrevet

Jeg blir sånn av melk, særlig oppvarmet til kaffe, og noen typer kunstig søtning (eks maltitol). Så, hvis jeg drikker en latte ute, eller fra kaffemaskinen på jobb, eller spiser en Atkinsbar, må jeg være alene i 2 døgn etterpå.

Skrevet

Jeg blir sånn av melk, særlig oppvarmet til kaffe, og noen typer kunstig søtning (eks maltitol). Så, hvis jeg drikker en latte ute, eller fra kaffemaskinen på jobb, eller spiser en Atkinsbar, må jeg være alene i 2 døgn etterpå.

Glemte å si.. Prøv å kutte ut mat til de dårlige bakteriene, så ikke melk, sukker gjær osv (bittelitt er greit i mat, men ikke drikk melk osv) og ta noen probiotiske bakterier i kapselform. Probi-mage er vel den som har flest milliarder bakterier per kapsel i forhold til pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...