Gå til innhold

Hverdagsmagi/mandagsmagi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, på tide med et regnbue og enhjørningsinnlegg her!

Henta barna seint i barnehagen, minste var dritsur og ville ikke være med hjem han var godt igang med lek i søla. Pes pes pes ungen under armen. De to eldste var mer villig og jeg fikk et innfall om å være gæern! Pølser på verandaen til alle om et kvarter! Sola skinner og ungene lykkelig (alle er glad nå) pølseservering og inneleker ute 😲 eldste slukte to pølser og dro videre på besøk til ei venninne (helt aleine! Hun har blitt så stor❤) minste ville inn å slappe av litt, mellomste er fremdeles ute, fikk besøk av nabojenta og alt er bare fryyyyd! Nå kjenner jeg på et overskudd til å kanskje vurdere en minime til? Hadde jeg aldri trodd! Jeg lever for dager som dette 😊 nå har begge de to besøk ute i hagen plutselig, jeg har servert eple og bananbiter, jeg kan sette meg ned å dibbe! Jeg lever for dager som dette😁 gleder meg til kveldsstell og avslutte dagen med kvalitetstid med mitt favoritt voksenmenneske min store kjærlighet ❤

Fortell meg nå om deres mandagsmagi - dere kan jo bare prøve å slå meg 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, jeg greier nok ikke slå deg :D

Herlig å høre slike gladhistorier og øyblikksreferat av slike viktige positive øyeblikk :) Altfor få slike positive ting på forumet, så veldig kjekt å høre.

Min lille - eller kanskje store magi - er at jeg var hos en privat lege som tolket prøver fra utlandet og vi kanskje greier å nøste opp i hva som har gjort meg syk i flere år. Håper - håper - håper at vi er på rett spor nå og at jeg med behandling kan bli frisk igjen :) DET hadde vært magi, det! :)

Anonymous poster hash: 9ea21...837
Skrevet

Beklager, jeg greier nok ikke slå deg :D

Herlig å høre slike gladhistorier og øyblikksreferat av slike viktige positive øyeblikk :) Altfor få slike positive ting på forumet, så veldig kjekt å høre.

Min lille - eller kanskje store magi - er at jeg var hos en privat lege som tolket prøver fra utlandet og vi kanskje greier å nøste opp i hva som har gjort meg syk i flere år. Håper - håper - håper at vi er på rett spor nå og at jeg med behandling kan bli frisk igjen :) DET hadde vært magi, det! :)

Anonymous poster hash: 9ea21...837

Privat lege og prøver fra utlandet - kan det ha noe med borrelia å gjøre? 

Ikke store magien her heller. Sovet ufattelig dårlig inatt, vært hos lege med yngste. Laget en kjapp suppe til meg og pannekaker til eldste. Akkurat da jeg setter meg for å spise, spyr yngste, som frem til da bare hadde sovet søtt siste timen. Neida, magien lar vente på seg til en annen dag ;)

Anonymous poster hash: 0e92b...5cb

Skrevet

Privat lege og prøver fra utlandet - kan det ha noe med borrelia å gjøre?

Ikke store magien her heller. Sovet ufattelig dårlig inatt, vært hos lege med yngste. Laget en kjapp suppe til meg og pannekaker til eldste. Akkurat da jeg setter meg for å spise, spyr yngste, som frem til da bare hadde sovet søtt siste timen. Neida, magien lar vente på seg til en annen dag ;)

Anonymous poster hash: 0e92b...5cb

Åh😯 kanskje morgendagen blir magisk 😊 jeg ser at jeg lever for sånne dager som det her hele TO ganger! Tror jeg var høy på noe når jeg skrev det innlegget. Har ikke opplevd sånn harmoni i heimen på evigheter. Dette var skikkelig deilig. Nå blir det en nydelig kvelds på meg og mannen før jeg tar tidlig kveld å satser på en like fin dag i morgen😊

Innlegget mitt slo ikke an som jeg tenkte! Men jeg fikk ytret meg. Nå skal jeg sette meg godt til rette å lese om verandasniker, utroskap, nesespray og udugelige mannfolk 😁

Skrevet

Jeg var tilbake på jobb i dag etter noen ukers sykemelding (etter en ulykke), og fikk nesten tårer i øynene av måten jeg ble mottatt av elevene mine på, da jeg sa jeg var bedre og skulle starte å jobbe litt igjen. Å høre 16-åringer rope "yes!!" og smile til både meg og hverandre, og til og med få applaus fra flere...det varmer et lærerhjerte på en mandagsmorgen.

Hadde bare femåringen vært like positiv til mamma akkurat nå. Har holdt på med leggingen en laaang stund nå. ;)

Anonymous poster hash: 3ca3f...d5b

Skrevet

Plingeling Plingeling. Har *** lyst å komme og leke med meg? Ja, det har hun. Men først må hun spise middagen og gjøre litt lekser.

20 minutt etter er middagen fortært uten noen incidents og leksen gjort til punkt å prikke uten et kny. Oh Joy! Oh Joy! ☺☺☺☺👍👍

Faktisk intet mer enn et hverdagsmirakel! Å sol skinner jammen ta meg også! 🌞

Anonymous poster hash: 73826...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...