Gå til innhold

Dating og aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på en date på maaaaaange år, og er blitt singel i en alder av snart 40 :o Hva er egentlig en grei aldersforskjell både oppover og nedover?

Anonymous poster hash: 3a700...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at for min del,så er 10 år opp og 2 år ned en grei aldersforskjell.

Anonymous poster hash: 1917e...15e

Skrevet

Jeg tenkte kanskje 5 år hver vei, men det blir kanskje for ungt?

HI

Skrevet

Tenker at du faller for den du faller for. Har vel ikke noe å si hvor gammel han er så lenge han er det du ser etter?

Antar du ikke ville falt for en mann på 20...

Anonymous poster hash: 69ff8...40b

Skrevet

5 år yngre er helt fint! Min samboer er 5 år yngre enn meg og jeg er snart 40. Vært sammen i 10 år:)

Anonymous poster hash: 223ea...a59

Skrevet

15 år opp og 5 år ned hadde vært akseptabelt om jeg var ca 40.

Anonymous poster hash: 056dd...2be

Skrevet

Siden kvinner lever lengre enn menn, ville jeg kun sett meg om etter yngre menn. Du er 40, du trenger ikke en gammel gubbe ;)

Skrevet

Jeg foretrekker yngre. Kjæresten min nå er 4 år yngre, han før det var 5 år yngre. Jeg hadde gått maks opp 5 år, men helst ikke eldre.

Anonymous poster hash: fe7b0...28a
Skrevet

Spiller alder så stor rolle? Jeg kunne nok tatt menn i mange aldere. +/- 15 år.

Anonymous poster hash: 93353...13f

Skrevet

Nei, kjærlighet har jo i utgangspunktet ingen alder, men jeg vil nok holde meg unna de alt for unge ;) Jeg er nok litt tilbakeholden foreløpig, har jo bare vært med en mann, og dating er virkelig helt gresk for meg :o

HI

Skrevet

I forhold til deg tror jeg mine venninner ville sagt at jeg "spiser menn til frokost". Alltid hadd stor apetitt på menn. 

Derfor traff jeg mange forskjellige menn før jeg møtte den rette. I forkant hadde jeg datet menn som var 5-15år eldre enn meg, men adri noen yngre. Så ble jeg sammen med en som var 15 år eldre. Desverre tok forholdet slutt og jeg fortsatte datingen etter en stund.  Som singel nå har jeg funnet meg en mann, han er ikke kjæresten min, men heller min elsker. Vi møtes sjeldent, og møtes ikke bare for sex, vi kan finne på alt mulig (trene, se film, gå turer, ut å spise, shoppe, osv) - men han er den jeg desidert har hatt det best med på alle måter! Meeeen... mannen er 28år eldre enn meg. Slik som det er nå er vi der at vi er begge klar over hvor sterkt vi føler for hverandre og kunne sett for oss resten av livet sammen. Men vi har ikke avklart noe, eller tatt en endelig avgjørelse. Kanskje blir det oss for alltid en dag, bare ikke akkurat nå.

Poenget mitt er - hvorfor sette regler for hvor gammel han må være? Uansett om han er 30 eller 60, kan du ikke gi den du møter en sjanse? Kjemi - tillit - respekt - kjærlighet - deilig sex og kyss +++ er mye viktigere enn rett alder for min del, men kan bare snakke for meg selv.

Anonymous poster hash: 88cde...28b
Skrevet

I forhold til deg tror jeg mine venninner ville sagt at jeg "spiser menn til frokost". Alltid hadd stor apetitt på menn. 

Derfor traff jeg mange forskjellige menn før jeg møtte den rette. I forkant hadde jeg datet menn som var 5-15år eldre enn meg, men adri noen yngre. Så ble jeg sammen med en som var 15 år eldre. Desverre tok forholdet slutt og jeg fortsatte datingen etter en stund.  Som singel nå har jeg funnet meg en mann, han er ikke kjæresten min, men heller min elsker. Vi møtes sjeldent, og møtes ikke bare for sex, vi kan finne på alt mulig (trene, se film, gå turer, ut å spise, shoppe, osv) - men han er den jeg desidert har hatt det best med på alle måter! Meeeen... mannen er 28år eldre enn meg. Slik som det er nå er vi der at vi er begge klar over hvor sterkt vi føler for hverandre og kunne sett for oss resten av livet sammen. Men vi har ikke avklart noe, eller tatt en endelig avgjørelse. Kanskje blir det oss for alltid en dag, bare ikke akkurat nå.

Poenget mitt er - hvorfor sette regler for hvor gammel han må være? Uansett om han er 30 eller 60, kan du ikke gi den du møter en sjanse? Kjemi - tillit - respekt - kjærlighet - deilig sex og kyss +++ er mye viktigere enn rett alder for min del, men kan bare snakke for meg selv.

Anonymous poster hash: 88cde...28b

Jeg har også ei venninne som dater en mann på 57 mens hun er 33. I tillegg bor de i to forskjellige land med lang reisevei. Han er CEO i et selskap og kan ikke bare ta seg fri i hytt og vær, så det er en utfordring. Hun har aldri vært med så "gamle" menn før, men sier at han er den beste mannen og elskeren hun noen gang har hatt. De har planer om å flytte sammen til høsten.

Anonymous poster hash: ae761...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...