Gå til innhold

Cloud bread

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke smakt de men det høres ikke godt ut, omelett med smøreost og bakepulver.

Skrevet

Jeg tenkte å prøve det en dag, skal prøve å huske å oppdatere her 😃

Skrevet

Har akkurat tatt de ut av ovnen her, kan prøve å huske å gi tilbakemelding her etter at vi har spist ikveld ^^

Anonymous poster hash: 8d54f...b5c

Skrevet

Bruk ost med mye smak eller krydre de. Synes ikke de smakte noe. Brukte krydderost og litt salt.. Helt greit med hvitost og paprika på 😊

Anonymous poster hash: dcfe1...996

Skrevet

Takk for svar, dere!

Jaja, skader vel ikke å prøve dem en dag, selv om de kanskje ikke fikk stående applaus. :-D

HI

Anonymous poster hash: 2621f...16f

Skrevet

Nå er de smakt på ;) krydret røra med litt ekstra salt, litt pepper og persille (brukte kremost naturell). Litt svampete konsistens med en gang jeg tok en bit men de var egentlig helt ok :) kan godt lage igjen, men da med mer krydder (eller krydderost og samme mengde krydder jeg brukte nå) - ellers funket de fint med salt kjøttpålegg, så ble det litt ekstra smak :)

Anonymous poster hash: 8d54f...b5c

Skrevet

Nå er de smakt på ;) krydret røra med litt ekstra salt, litt pepper og persille (brukte kremost naturell). Litt svampete konsistens med en gang jeg tok en bit men de var egentlig helt ok :) kan godt lage igjen, men da med mer krydder (eller krydderost og samme mengde krydder jeg brukte nå) - ellers funket de fint med salt kjøttpålegg, så ble det litt ekstra smak :)Anonymous poster hash: 8d54f...b5c

Takk! :)

HI

Anonymous poster hash: 2621f...16f

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg laget disse. Vil ikke kalle de brød akkurat. Ble mer som små pannekaker. Smakte ok, men kanskje litt heavy med kremost med hvitløk og urter. Tror jeg ville tatt naturell og heller krydret selv.

Skrevet

Har prøvd med krydderost. Synes de ble kjempegode! Tok i ekstra revet parmesanost, både i røren og drysset på før steking. Godt med både ost, spekeskinke, tomat, avocado etc..

Anonymous poster hash: 19d82...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...