Gå til innhold

Hvordan håndtere dette videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren, som går i 4.klasse, har blitt bitt av en i klassen. Hun har et kraftig blåmerke på overarmen og hadde hun ikke hatt flere lag med klær hadde det gått hull i huden. Denne andre jenten har vært etter datteren lenge og vi har hatt kontakt med skolen mange ganger. De har lovet å passe bedre på i friminutt ol. Det har iflg datteren gått fint lenge nå, de har nærmest vært venner! Så vi hadde begynt å slappe av.

Denne andre jenten er også tidvis ute etter andre barn på skolen og hun virker ustabil..

Vi sender selvsagt en ny mail til lærer, men vi føler det ikke hjelper.

Anonymous poster hash: a85f2...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sendt en bekymrinsmelding på denne jenta. Dette er ikke normal oppførsel, og både jenta og foreldrene kan trenge noe veiledning kanskje. Videre hadde jeg krevd at jenta ble fotfulgt i friminuttene, slik at ditt barn var trygt.

Anonymous poster hash: 253c3...273

Skrevet

Krev møte, med en gang!

Det er sånn vi har gjort det. Føler vi blir tatt mer på alvor da enn alle disse mailene.

Når lærerne skjønner at dere er mer "på" så vil de også følge mye bedre med. Sånn er det faktisk. Synd men sant.

Anonymous poster hash: eb95b...3d8

Skrevet

Jeg ville krevd møte med rektor og lærer - gjerne med den andre jentens foreldre også.

Husk å dokumentere blåmerket med bilder. Noter ned det datteren din forteller om det som skjedde i dag. Husk dato.

Jeg ville skrevet dette ned og lagt ved bilder sammen med et brev til rektor (som jeg ville levert personlig for å sikre at det kommer frem) hvor du krever et møte og en handlingsplan for å trygge andre barn mot den andre jenten.

Anonymous poster hash: 5ac1e...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...