Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Jeg har bare en eggstokk igjen, og før kjente jeg nesten alltid el, men nå føler jeg at det ikke er på samme måte hver mnd..Den som er igjen skal kompensere for den som er borte, men jeg lurer på om man noen ganger, til tross for mensen, ikke har el? Anonymous poster hash: e914d...d0c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Man kan ha menstruasjon uten eggløsning ja. Selv med begge eggledere. Blødningen er stort sett livmorhinne som skal ut Anonymous poster hash: c9f0e...328
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Alltid el før mensen. Mensen har med eggløsningen. Men en kan ha andre typer blødning enn mens. Men ikke så vanlig det. Har du regelmessig mens hver mnd, har du også el. Det er hovedregelen. Anonymous poster hash: c6f8b...388
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Alltid el før mensen. Mensen har med eggløsningen. Men en kan ha andre typer blødning enn mens. Men ikke så vanlig det. Har du regelmessig mens hver mnd, har du også el. Det er hovedregelen. Anonymous poster hash: c6f8b...388 Ikke fullt så enkelt. Jeg har pco, dermed manglende eggløsning (målt hormoner hos lege ørti ganger), men vanlig mens. Anonymous poster hash: 4d056...9c3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Folk kan ha regelmessig mens uten å ha eggløsning Anonymous poster hash: 4e0ed...41f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Har mens også når ikke eggløsning. Anonymous poster hash: db2e6...80c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Takker for svar! Og det er når jeg mistenker at jeg ikke alltid har el at jeg bør teste med el.tester? Er ikke så inni dette, men kjæresten og jeg har begynt å snakke om barn og da vil jeg at alt skal være på "stell" Anonymous poster hash: e914d...d0c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Takker for svar! Og det er når jeg mistenker at jeg ikke alltid har el at jeg bør teste med el.tester? Er ikke så inni dette, men kjæresten og jeg har begynt å snakke om barn og da vil jeg at alt skal være på "stell" Anonymous poster hash: e914d...d0c Kjøp babycomp hvis du har råd. Hvis ikke kjøp eggløsningstester og loggfør syklusen din. Last ned menskalkulator - app Anonymous poster hash: 4e0ed...41f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 Kjøp babycomp hvis du har råd. Hvis ikke kjøp eggløsningstester og loggfør syklusen din. Last ned menskalkulator - app Anonymous poster hash: 4e0ed...41f Har sett på den, men den koster jo tusenvis..Har en mensapp, så har sånn noen lunde oversikt over syklus Med strimler begynner jeg å teste litt før forventet el? Også er tanken å ha sex når den er positiv? Anonymous poster hash: e914d...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå