Gå til innhold

Dere med gutter som bruker dress til jul og selskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som de fleste har til guttene sine, og blir det ikke dyrt å kjøpe ny dress og pensko hvert år? Hva gjør dere med for små dresser? Synes det er dyrt nok med vanlig bomullsbukse, skjorte og joggesko. 

Anonymous poster hash: e08d1...bbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loppemarked, byttesentral og bruktbutikk. Du kan også prøve kjøp/salg side på facebook, etterlys dress i str du trenger og selg de som er fravokst.

Sist jeg var på byttesentral (altså et bruktmarked) kjøpte jeg 4 dresser i økende størrelse. Ingen gutter rekker å slite ut en pendress, de selges like fine for en billig penge.

Anonymous poster hash: f557b...59a
Skrevet

Tenker ikke å kjøpe dresser, da de blir litt vanskelige å leke i.

Anonymous poster hash: e08d1...bbc
Skrevet

Har kun kjøpt dress når det er større selskap som konfirmasjon, bryllup og dåp. Vanlig jul, 17 mai osv holder det lenge med mørk bukse og skjorte. Bruker stort sett svare helt nøytrale joggesko fordi pensko er så stive.

Anonymous poster hash: 44d42...009

Skrevet

Vi har arvet jakker og skjorter og i blant vest eller penbukse også fra andre som har gutter. De er jo ikke slitt i det hele tatt! Så det har vi stort sett greid oss med. Om det ikke har fulgt bukse med har jeg kjøpt en neutral svart bukse og hatt til penbukse inntil den ble for slitt og ble hverdagsbukse. Jeg har ikke direkte kjøpt dressbukse, men jeg har i blant kjøpt en skjorte eller ekstra pynt som seler eller slips eller tversover.

Finsko har jeg ikke kjøpt før han startet på skolen - jeg synes små gutter skal ha sko som er gode for dem å springe og leke i.

Skrevet

Vi har ikke måtte kjøpe nytt hvert år. Vi har lagt opp i bena så har den Holdt hvertfall 2 år uten at den har sett for stor ut. Men nå har ikke jeg en gutt som har vokst mye på kort tid heller. Smal gutt.

Anonymous poster hash: 9b690...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...