Carmen00 Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Forsøker å finne bleiebadebukse til prinsessen. Vi har sommerferie i juli og hun vil da være litt over 2 år. Vi har planer om å forsøke bleieslutt nå i sommer, men av erfaring så vet jeg at turen fra basseng inn på toalettet kan bli i lengste laget helt i starten, derfor bleiebadebukse. De bleiebadebuksene jeg har sett er i str 86/92. Jeg trenger en i str 98. Har søkt på nettet uten å finne bleiebadebukse i denne størrelsen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i bleiebadebukse i str 98?
soleia Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 (endret) Google badebleie. Her var ei søt ei; http://www.lillegullbleier.no/shop/product/badebleie-flowers-my-swim-baby?tm=toybleier-nettbutikk&sm=badebleier-og-solhatter Med matchande solhattar og uv skjorter til og med! (moro å sjå på småbarnsutstyr etter gamalt) http://www.lillegullbleier.no/badebleier-og-solhatter?tm=toybleier-nettbutikk Endret 4. april 2016 av soleia
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Det er mer hygienisk å bruke en tynn vanlig badet ruse. Tiss går igjennom uansett og alle småbarn tisser i vannet. Friske barn har ikke bakterier i urinen. Bæsj oppdages mye tidligere/i tide hvis ungen går i en tynn badetruse. I svømmehallen /babysvømming her vi bor er det ikke lov med badebleie.
Carmen00 Skrevet 4. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2016 Tusen takk Soleia og lille stjerne :-) Soleia: Jaaaa!!! Hurra for deg!!! Åh jeg ble så glad for linken. Her skal det bestilles. Nydelig var den. Tusen takk <3 Lille stjerne: Var helt nytt for meg at enkelte plasser var det ulovlig med bleiebadebukse. Jeg har kanskje brukt bleiebadebuksene feil i fjor. Jeg trodde en måtte ha badebleie under bleiebadebukse, ikke bare bleiebadebukse. Klemmer til dere begge <3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Prinsessen faktisk 😂 bor hun på slottet med Mette Marit? Anonymous poster hash: 252e0...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå