Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg legger til noen. Vil de kunne se det jeg sender til dem eller legger på my story uten at dei har lagt til meg?

Det samme i forhold til de som har lagt til meg uten at jeg har lagt til dei. Vil de kunne se my story?

Jeg veit det er teite spørsmål, men håper noen kan svare meg likevel...😊

Anonymous poster hash: e6305...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På innstillinger så kan du skru på om du vil at alle kan se storyen din eller bare de du har godtatt

Anonymous poster hash: 78212...e7f

Skrevet

På innstillinger så kan du skru på om du vil at alle kan se storyen din eller bare de du har godtatt

Anonymous poster hash: 78212...e7f

Supert, tusen takk 😊

Men, hva med snapper jeg har sendt til andre? Sender jeg eksempelvis en snap til Per, kan han se den selv om han ikke har lagt til meg?

Skrevet

Supert, tusen takk 😊

Men, hva med snapper jeg har sendt til andre? Sender jeg eksempelvis en snap til Per, kan han se den selv om han ikke har lagt til meg?

Ja. Jeg hadde en som la meg til, som jeg ikke ønsket å legge til. Han sendte meg snapper som jeg kunne åpne som vanlig.

Anonymous poster hash: 9f138...eef

Skrevet

Hva med kjendiser vi legger til da? 🙈

Anonymous poster hash: 0526f...6a0

Skrevet

Hva med kjendiser vi legger til da? 🙈

Anonymous poster hash: 0526f...6a0

De får opp at du har lagt til dem på lik linje med alle andre.... Så kan du velge at de ikke skal se din "mystory"

Skrevet

Hvis jeg legger til noen. Vil de kunne se det jeg sender til dem eller legger på my story uten at dei har lagt til meg?

Det samme i forhold til de som har lagt til meg uten at jeg har lagt til dei. Vil de kunne se my story?

Jeg veit det er teite spørsmål, men håper noen kan svare meg likevel...😊

På snap så må man bli godkjent av den andre slik at begge følger hverandre (ikke sånn som insta, der jeg kan følge deg og du kan velge å ikke følge meg), men du kan velge at utvalgte følgere ikke skal se din "mystory"

Skrevet

Supert, tusen takk 😊

Bare hvis de har valgt at alle kan sende til dem. Jeg har at kun venner kan sende til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...