Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Opplever det stadig, på foreldremøter, avslutninger, barnas trening. Voksne som samler seg i en klynge, som ikke hilser men fortsetter sin ivrige, interne samtale. Hva gjør du da? Setter deg sammen med de og prøver å si noe, selv om det er dårlig respons, eller sitter for deg selv? Har vanligvis ikke problemer med å komme i snakk med folk, men denne koden har jeg ikke klart å knekke. Tips? Anonymous poster hash: c2803...b7d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Kommer helt an på situasjonen og meg selv. Noen ganger er det godt å bare kunne være for seg selv også. Men hvis det er folk jeg stadig må møte og kanskje ønsker å bli kjent med, da kan jeg godt hilse høflig og stille/sette meg sammen med dem og så bare sitte og lytte til hvordan kommunikajonen mellom dem er, hva liker de å snakke om, hvem "styrer" samtalen av dem osv. Og når jeg har "analysert" dem litt så er det gjerne lettere å komme med et innspill som de responderer på. Og fungerer ikke det så prøver jeg noen andre - eller aksepterer at dette ikke er folk jeg gidder å kaste bort mer tid på å prøve å bli kjent med, og bestemmer meg for at hvis noen av de vil ha kontakt så tar de sikkert kontakt selv. Anonymous poster hash: 6c2dc...c96
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Her jeg bor nå gidder jeg ikke jobbe for å bli kjent med folk lenger, på landet er det mye rart! Så, jeg veksler på etter eget godtbefinnende. De synes sikkert jeg er rar, men innimellom orker jeg ikke praten deres jeg altså! Anonymous poster hash: ebf8c...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå