Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Spiller det noen rolle hva slags bunadskjorte jeg har under bunaden (romeriksbunad). Jeg har en "ekte" håndsydd skjorte...i lin...og jeg synes den er forferdelig ubehagelig å ha på seg. Klør! Kan jeg kjøpe en i bomull...fra sparkjøp..? Eller er det totalt feil? Ser alle det, at den er fabrikklaget og billige greier? Anonymous poster hash: c88a4...ce8
Ileus Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Skjorta hører til bunaden, du ville ikke gått med Cherrox til ballkjole.
amandine Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Da klipper du opp en gammel hvit t-skjorte og syr i på innsiden av kragen eller der det klør så får blir mykt. Små usynlige sting og hvit tråd, problem løst. Ikke bytt skjorte.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Uff, jeg er absolutt ikke noe bunadspoliti,med det er fy fy altså. Kan du ikke bare ha noe under? Anonymous poster hash: 3413f...6da
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Du kan velge om du vil ha ekte bunadskjorte med riktige broderier i lin eller bomull, til romeriksbunad selges begge deler. Selg den du har og kjøp ny i bomull. Anonymous poster hash: f1889...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå