Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Sovner den av seg selv? Må dere bysse og bære? Ammes den i søvn? Eller noe annet? Min på snart 3 måneder sovner fint i vogna på dagtid, men på kvelden må det bysses og bæres. Kun en gang innimellom at han kan ammes i søvn, og han sovner iallefall ikke av seg selv..! Gleder meg til det blir litt lettere.. Anonymous poster hash: 91541...1dc
Ikkedytt Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Sovner som regel av seg selv, men det hender jeg må frem med puppen.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Ammet i søvn til over året 😛 ammer fortsatt 3 ganger på natt 😧 håpløst! Hva er søvn liksom... Anonymous poster hash: c8651...b63
Mumua Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Vi har ei frøken som er temmelig vill og ikke tar pupp, hun har blitt svøpt siden hun var 3 uker og da har vi bare kost og gitt flaske i senga, tatt på svøpen, så sovner hun i løpet av minutter mens jeg ligger i vår seng ved siden av. Nå er hun så stor at vi holder på å slutte med svøpinga og nå er det timesvis med hender og føtter overalt Hun vil bare ha fart og spenning uansett hvor trøtt hun er så jeg må ligge ved siden av til hun sovner ellers ramponerer hun alt i sine omgivelser.
❤lille stjerne❤ Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Eldste måtte alltid trilles, bysse eller ammes i søvn. Yngste hsr vært mye lettere å legge, hun kunne som regel legges i vogna eller kurven og sovnet oftest ganske greit når hun var mett og trøtt. I blankett trilling eller byssing og de første månedene var hun litt urolig 19-23 cirka, da måtte jeg ofte bysse og amme i søvn.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Har 5 barn,alle fikk siste stell og måltid kl 23 fra de kom til verden. Sørget alltid at de fikk rapet,og la de litt på siden med et sammenrullet hånkle bak ryggen,byttet på hvilken side de ble lagt på. Alle har brukt smokk,og sovnet i egen seng på rommet vårt mens jeg lå på sengen og leste. Noen ganger var det litt småsutring,men sovnet relativt raskt,og sov til ca 6. Da fikk de mer pupp og sov videre til 9. Anonymous poster hash: 1749e...e0c
Gjest Stjerneklart Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 (endret) De tre første månedene måtte hun bæres i søvn, og sov kun mens jeg bar henne. Jeg sov sittende i senga hver natt i tre måneder, og det ble aldri mer enn 20 minutter sammenhengende. Så fort jeg la henne ned våknet hun og gråt. Det var harde tider for oss begge to. Like etter magevondten ga seg ved 3 måneders alder bestemte jeg meg for å prøve å venne henne til å sove i egen seng. Etter ca. en uke hadde stor bedring når det gjaldt legging, og etter to uker hadde vi ingen problemer. Nå er hun blitt 5 måneder. Jeg legger henne i senga si etter kveldsmaten. Da ligger hun våken i maks 5 minutter før hun sovner selv Opp-ned metoden anbefales virkelig. Både jeg og et par jeg kjenner har hatt god erfaring med det, og det beste av alt er at man ikke skal la babyen ligge å gråte. Man skal faktisk ta opp babyen hver gang hun gråter. Det var godt for mammahjertet (Denne metoden anbefales vel ikke for barn under 3 måneder, bare så det er sagt) Endret 3. april 2016 av Stjerneklart
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 I starten måtte det bysses og bæres i timesvis, men så begynte vi å legge henne tidligere og vips så sovnet hun av seg selv. Tipper hun kavet fordi hun var overtrøtt tidligere. Anonymous poster hash: a6325...1cd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 Sovner av seg selv. Anonymous poster hash: e4a6e...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå