Gå til innhold

Har du noen gang sett en voksen mann med synlig ereksjon offentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I situasjoner det ikke passer seg?

Anonymous poster hash: 431fb...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke som jeg kan huske. Titter sjeldent i den retningen da. 

Anonymous poster hash: f6246...4b2
Skrevet

Ja, flere ganger.

Anonymous poster hash: 3ed6c...c20

Skrevet

Nei . Ikke ser jeg på skrittet på folk heller .

Anonymous poster hash: 4487d...b3e

Skrevet

I situasjoner det ikke passer seg?

Anonymous poster hash: 431fb...4c5

Fins det situasjoner der det passer seg at en mann har synlig ereksjon i det offentlige rom?

Anonymous poster hash: a3390...2fb

Skrevet

Satt en kar og runket på åpen gate i Gambia :o

Skrevet

En vennine av meg var ganske full å satt å suget på ciderflasken på tull,da var det en mann som fikk helt tydlig en hard en i buksen :S

Anonymous poster hash: ab154...ef6
Skrevet

Jeg var med foreldrene til ei venninne på nudiststrand i barndommen. Jeg og venninnen min Hadde på badedrakt. Var vel rundt 10-11 år. Da var det en mann som stod på alle 4 i vannkanten å onanerte helt åpenlyst rett ved oss. Så også flere onanerende menn, men de gjorde det litt i skjul. Bak en busk eller en avis etc. Kan ikke huske om jeg tenkte så mye over det der og da. Tror ikke jeg reagerte så mye på det. Slo meg kanskje ikke hva de faktisk drev med. Jeg hadde jo ikke sett en mann med ereksjon og ihvertfall ikke en mann som onanerte før. Syns det var rart men.. Nå syns jeg det bare er sykt og jeg tenker at det var unødvendig å ta med seg unger på nudiststrand.

Har absolutt ikke fått traumer, men man vet jo aldri hva slike griser kan finne på.. æsj!

Utover det så har jeg aldri lagt merke til noe sånt i offentlig rom. Heldigvis. Ikke at jeg har sett så godt etter..

Anonymous poster hash: 7afb9...6c5

Skrevet

Jeg og en venninne var på tur til Gøteborg og tok trikken, plutselig så vi at mannen som satt på andre siden av midtgangen så på oss med et stort glis og hadde hele "dingsen" i hånda mens han lekte med den... Første gangen vi så en erigert penis, vi gikk på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 5f0a9...426
Skrevet

ja. sett det flere ganger.  heldigvis ikke noe ejg ser etter, 

Anonymous poster hash: 6f079...4a9
Skrevet

Har jo sett menn med bul i buksa, men aldri noen som har vært nakne.

Anonymous poster hash: d400b...4d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...