Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Skal i konfirmasjon til et familiemedlem og gutten min på 7 er ikke glad i å pynte seg med skjorte og slips osv... I julen måtte jeg til slutt gi opp og han gikk i Nissedrakt hele dagen, siden vi bare var hjemme hos oss selv. Nå er det tid for å pynte seg igjen og hadde ønsket å få han inn i dressen sin. Han er litt sensitiv (noen ville sagt bortskjemt men det er ikke slik.. Det er grunner) så han kan ikke tvinges. Da skjærer hele dagen seg. For alle. Hvis jeg møter han riktig, kan vi ofte møtes på midten. Er det "greit" å la han f.eks kun gå i skjorte og sort penbukse? Å droppe slips og jakke? Anonymous poster hash: 900d8...40e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Helt greit synes jeg. Forhåpentligvis blir det strålende sol og akkurat så varmt at alle mannebeina kaster jakka 😀 Mine gutter har ikke eid dress før på ungdomsskolen de, før det har de bare brukt penbukse og penskjorte Anonymous poster hash: d0ebe...f50
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Nå syns jeg det er gøy å kle sønnen opp i dress. Men hadde jeg vært i samme situasjon så hadde jeg nok godtatt penbukse og skjorte. Anonymous poster hash: 243dd...ddf
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Penbukse og skjorte er så absolutt innafor for en 7-åring, sensitiv eller ei. En cardigan eller en pen genser til hvis det er kjølig, og helst unngå blinkejoggesko. Anonymous poster hash: 51df6...2a0
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 En stilig/tøff bukse og en stilig/tøff genser, de finnes jo så mye fint uten om dress Anonymous poster hash: 67664...20b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 En stilig/tøff bukse og en stilig/tøff genser, de finnes jo så mye fint uten om dress Anonymous poster hash: 67664...20b I konfirmasjon, dåp og bryllup er det faktisk ikke greit med "kul " genser og bukse, da bør man ha på penbukse og skjorte. Anonymous poster hash: 3d16b...eac
Blondzilla Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Pen skjorte og chinos er absolutt innafor. Jeg liker ikke dress på så små barn, synes ikke det passer å kle dem som små menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå