Gå til innhold

Fremmede som skjeller deg ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer du og svarer du høflig tilbake? Idag skulle jeg kjøpe en kaffe på bensinstasjon i pausen min. Parkerte ved en p-plass utfor en stengt matbutikk som ligger ved siden av. Fullt utfor stasjonen. Sto 3-4 biler parkert der. En mann i traktor kommer kjørende der han koster (?) veien med traktoren og roper til meg on jeg ikke ser han. Traktoren bråket så jeg ikke egentlig hørte hva han sa. Jeg spurte om jeg skylle flytte bilen og da ropte han at jeg selvfølgelig skulle det og at det er ulovlig å stå der en søndag (ingen skilt viser til denne regelen annet at kunde parkering maks er en time) noe. Noen Satt inni bilene sine og hadde parkert på tvers, og de ble ikke kjeftet på. Han sa også at hvis jeg skulle på bensinstasjonen kunne jeg for pokker parkere utfor der. Men meg som gikk ut av bilen ble det. Ble litt paff, og flytta bare bilen min..

Anonymous poster hash: f4cf7...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kunne jo sagt i fra litt penere men han er nok lei av alle bilene som står i veien når han gjør jobben sin.

Tror jeg bare hadde smilt og sagt at jeg skulle selvfølgelig flytte bilen min. Ha en fin dag videre 😊

Anonymous poster hash: 65132...43e

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Jeg pleier som regel å klare å holde meg når jeg får tilsnakk av fremmede hvis det de påpeker er riktig, eller hvis jeg er usikker på om jeg har gjort en feil eller lignende. Har jeg oversett en skilt unnskylder jeg meg og lager ikke noe sak ut av det. Men, er noen frekk mot meg, så er jeg frekk tilbake. Dette gjelder også unødvendig bruk av banning og kallenavn. Om jeg vet jeg har gjort alt riktig, og noen som har en dårlig dag føler for å ta det utover meg, da kan det nok også fort hende jeg slenger med leppa tilbake.

Fremmede som kjefter "uten grunn" er noe av det verste jeg vet. Heldigvis er folk stort sett hyggelige :) 

Skrevet

Det er ikke ulovlig å stå det jeg sto, og jeg hadde såklart flytta bilen på sekundet om han hadde sagt fra på en høflig måte. Han kunne sagt ifra på en PEN måte! Han spøy ut sin dårlige dag på meg tydeligvis.. Når andre hadde stilt seg der på tvers skjønner jeh heller ikke hvorfor han ikke ba de flytte seg. Jeg parkerte i det minste ordentlig.

Anonymous poster hash: f4cf7...814

Skrevet

Hvis de faktisk har riktig så er jeg høflig, men hvis de tar feil da blir det bråk skal jeg si deg

Anonymous poster hash: 64ec0...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...