Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Jeg var i et selskap i dag med babyen min på 5 måneder. En annen i selskapet holdt babyen min mens jeg gikk på do. Da jeg kom tilbake sitter babyen min på 5 måneder og sutter sjokoladeglasur av hånda hennes. Det var i små mengder, men jeg ble litt paff likevel, og visste ikke hva jeg skulle si. Endte opp med at jeg bare lo litt og sa spøkefullt at "Hvis jeg får en våkenatt i natt på grunn av magevondt, så ringer jeg deg". Da sa hun bare at "Det må du gjerne gjøre, jeg elsker jo babyer" også lo vi alle sammen litt. Jeg har sett flere innlegg her inne om besteforeldre som gir babyen på 3 måneder kakekrem i dåpen osv, og lurer på hva i alle dager som gjør at andre tror det er ok å gi sånt til andres babyer? Er det kun for egen underholdning? For alt denne damen visste kunne babyen min hatt nøtteallergi.. Jeg syns det var litt unødvendig. Anonymous poster hash: 5ed94...771
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Og hvordan ville dere reagert på dette egentlig? Jeg ble virkelig usikker og følte meg rett og slett overkjørt. hi Anonymous poster hash: 5ed94...771
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Jeg ville selvfølgelig sagt fra der og da at dette ikke er greit. Jeg ville ikke tullet og ledd det bort. Anonymous poster hash: 3cef2...c9f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Ja, jeg burde Jeg ville selvfølgelig sagt fra der og da at dette ikke er greit. Jeg ville ikke tullet og ledd det bort. Anonymous poster hash: 3cef2...c9f Ja, jeg burde nok ha gjort det. Denne damen har en del flere år på baken enn meg, og jeg har tidligere fått beskjed av den eldre generasjon i familien at jeg er for overbeskyttende når det gjelder jentungen, og at "det var ikke slik vi gjorde det da vi hadde barn". I tillegg husker jeg så godt hvordan mange her på DIB rett og slett slaktet en her inne på som hadde blitt sint og tatt babyen fra besteforeldre som ga babyen krem i dåpen. Jeg ønsket ikke å lage noe drama der og da, men jeg angrer på at jeg ikke ga beskjed om at det ikke var greit. Anonymous poster hash: 5ed94...771
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Jeg hadde blitt vannvittig rasende, grisete å ha andres fingrer i munnen .fy fader... Hadde klikket i vinkel !!! Anonymous poster hash: f97da...df6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Jeg skjønner heller ikke dette ekstreme behovet enkelte har for å gi babyer mat. Nå er jeg litt hysterisk på området siden barnet mitt har flere matallergier og blir veldig syk om han får i seg noe han ikke tåler. Har tilbragt noen døgn på sykehus siden "snille idioter" bare skal la ham smake.. Anonymous poster hash: f293f...b4d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Hadde knapt løftet et øyenbryn. Anonymous poster hash: 1cf89...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå