Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Hvor mange dager trenger man i legoland uten å stresse rundt? Anonymous poster hash: d4fc5...008
Ileus Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Synes to dager er passende hvis det er første gangen dere skal dit.
<3 Legoland <3 Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Syns 2 jeg også. Men i høysesongen kan det bli mye kø 😕😕
Graciegirl Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Vi var der sist sommer med (da) 8-åringen. For oss var det akkurat passe med 2 dager. Da ble det tid til å se alt vi hadde lyst til og til å gjøre de kjekkeste aktivitetene to ganger! Et lite tips: Dersom dere planlegger å kjøpe Lego i parken (stor butikk ved inngangen) anbefaler jeg å kjøpe dette tidlig på dagen. Rett før stengetid opplevde vi LANG kø og kaos!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 2-3 dager bare altså? Første gangen vi drar dit ja. Har en ettåring, sjuåring og tiåring. Vi drar rett etter skoleslutt for å unngå de værste køene. Kjøpe lego er vel obligatorisk? !? ;-) Er det billigere der enn i norge forresten? Trodde kanskje vi trengte fire fem dager som i dyreparken. .. Anonymous poster hash: d4fc5...008
<3 Legoland <3 Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 2-3 dager bare altså? Første gangen vi drar dit ja. Har en ettåring, sjuåring og tiåring. Vi drar rett etter skoleslutt for å unngå de værste køene. Kjøpe lego er vel obligatorisk? !? ;-) Er det billigere der enn i norge forresten? Trodde kanskje vi trengte fire fem dager som i dyreparken. .. Anonymous poster hash: d4fc5...008 Legoklosser er så absolutt ikke billigere der nei Men du kan få kjøpt Lego i løsvekt 👍👍
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 2-3 dager bare altså? Første gangen vi drar dit ja. Har en ettåring, sjuåring og tiåring. Vi drar rett etter skoleslutt for å unngå de værste køene. Kjøpe lego er vel obligatorisk? !? ;-) Er det billigere der enn i norge forresten? Trodde kanskje vi trengte fire fem dager som i dyreparken. .. Anonymous poster hash: d4fc5...008 Trenger man 4-5 dager i dyreparken?? Anonymous poster hash: 99701...dae
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 Vi har vært i påsken, da har 2 dager vært mer enn nok. Men det var bortimot en times kø på de mest populære attraksjonene da også. Men vi har bare hatt med ett barn. Lego har vært obligatorisk ja! Men såvidt jeg kan huske er det ikke særlig mye billigere. Da er vel båten billigere. Men det er jo en stor butikk. Anonymous poster hash: b698e...9e2
Ileus Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Legoland er ikke så stort som dyreparken, de eldste vil nok også like Lalandia som ligger rett over veien for Legoland. Vi likte godt hyttene vi leide i Lalandia, fikk da gratis inngang der.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 1,5 dag er egentlig nok, ikke veldig stor park. Anonymous poster hash: 093f2...eb7
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #13 Skrevet 3. april 2016 Ja, ser på parkkartet at det ikke er så veldig stort... skal booke overnatting, så greit å vite hvor lenge jeg skal booke. Vi skal på lalandia også :-) og givskud zoo :-) Lurte på å kjøpe sesongkort, men kanskje dumt det da? Man får jo fordeler i de to andre parkene også. .. Hi Anonymous poster hash: d4fc5...008
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #14 Skrevet 3. april 2016 Trenger man 4-5 dager i dyreparken?? Anonymous poster hash: 99701...dae Ja, det syntes vi var greit for å få sett det vi ville og barna få prøve det de ville. Første gangen var vi der to dager og trava rundt for å få med oss mest mulig, andre gangen var vi tre dager i parken og en på badeland. Det var passe :-) Anonymous poster hash: d4fc5...008
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #15 Skrevet 3. april 2016 Trenger man 4-5 dager i dyreparken?? Anonymous poster hash: 99701...dae Tenkte jeg og! En dag i dyreparken er jo mer enn nok. Anonymous poster hash: 7cb45...b06
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #16 Skrevet 3. april 2016 Tenkte jeg og! En dag i dyreparken er jo mer enn nok. Anonymous poster hash: 7cb45...b06 En og en halv dag var passe i dyreparken for oss, med ett barn, men vi kunne fint vært der i tre dager også. I de fleste parker bør man ha mer enn én dag. Anonymous poster hash: ea6a0...8ce
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #17 Skrevet 4. april 2016 Har aldri vært i noen park mer enn én dag, og synes i grunn det er nok. Da tenker jeg heller at vi rekker det vi rekker. Som regel er både barn og voksne fornøyde etter én hel dag.da vi var i legolsnd, var vi der da det åpnet om morgenen og dro ikke før klokka 20 om kvelden. Fikk med oss masse. Men det er laaaange køer i høysesong. Kjedelig å stå i 45 minutter i kø for å kjøre en en eller annen legobil... Hvis jeg skal dit igjen ville jeg valgt pinsen, Kristi himmelfartshelga eller andre anledninger utenom høysesong. Anonymous poster hash: 7c6f1...615
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #18 Skrevet 4. april 2016 For oss så holdt 1 dag lenge. Vi hadde med oss 3 barn som skulle se sine ting. vi hadde god tid i parken, Anonymous poster hash: f32a2...947
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #19 Skrevet 4. april 2016 Holdt masse med 1 dag... Ikke så stor park. Anonymous poster hash: 341a4...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå