Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Er det ikke 4 til 5 gram om dagen som er anbefalt inntak? Hva legger dere inntaket deres på i forhold til dette? Og sunn mat som har naturlig forekomst av natrium(fisk, skalldyr ol.)har dere noen begrensninger på dette? Og typiske hverdagsmatvarer som ost,smør og brød, spiser dere dette? På forhånd takk for svar, merker jeg er nysgjerrig:) Anonymous poster hash: ea952...f3d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Jeg spiste rent kjøtt og grønnsaker, ikke prosessert mat. Sjekk ut dash-dietten. Anonymous poster hash: d90e1...64e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Jeg spiste rent kjøtt og grønnsaker, ikke prosessert mat. Sjekk ut dash-dietten. Anonymous poster hash: d90e1...64e Men rent kjøtt er vel ofte tilsatt noe salt? Og fisk, spiste du aldri det? Anonymous poster hash: b2b98...36a
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Men rent kjøtt er vel ofte tilsatt noe salt? Og fisk, spiste du aldri det? Anonymous poster hash: b2b98...36a Rent kjøtt tilsatt salt? Da er det jo prosessert, ikke rent. Billig kyllingfilet sprøytet full av saltlake spiser jeg ikke uansett, men det er av helt andre grunner. Jo, spiste/spiser masse fisk. Anonymous poster hash: d90e1...64e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Sakset fra dash-dietten: Anonymous poster hash: d90e1...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå