Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dokker som suge maen, får han komma i munnen din? Kan han kysse deg ittepå, elle må du vaska deg/pusse tenne fyst? Koss gjør dokke det? Sugde maen i går og lot han for fyste gong komma i munnen min og då ville han ikkje kysse meg ittepå, ikkje før eg hadde vaska meg. Blei så skoffa og leie at eg la meg for meg sjøl i nått. Han har uttrykt et ønske om ditte i flære år og kunne alså ikkje gje tebake det eg ønskte meg. Har eg lov å vær skoffa?

Anonymous poster hash: 01b6a...3fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere burde jo snakket om dette FØR dere utførte

Jeg syns personlig det er ekkelt

Har gjort det en gang 😧

Og svelgte. Ikke kyssa

Anonymous poster hash: ea631...a1f

Skrevet

Huff noen 14 åringer som har rotet seg inn på forumet igjen🙈🙈

Skrevet

Han får alltid komme i munnen min, men er ikke spesielt ivrig på å kline rett etterpå. Det er jo fordi han synes sæden er ekkel, ikke meg, så det tar jeg meg ikke nær av.

Anonymous poster hash: 427da...15d

Skrevet

Han kysser meg etter jeg har svelget unna dosen ja:p

Skrevet

Han får alltid komme i munnen min, men er ikke spesielt ivrig på å kline rett etterpå. Det er jo fordi han synes sæden er ekkel, ikke meg, så det tar jeg meg ikke nær av.

Anonymous poster hash: 427da...15d

Det va ikkje akkorat sånn at eg ville kline, mær et avslutningskyss, uden tonge. Følte meg skidden og ekkel ittepå, som om eg ikkje va goe nok. Eg lige å suge han, men takle ikkje tanken på at han ska komma i monnen. Sunst bare han godt konne gje tebage noge når han vett kossen eg føle det. Bli litt mær frisint når eg drikke så eg hadde non øl fyst mens han va edru. Heile settinga va nok galen.

Skrevet

Det va ikkje akkorat sånn at eg ville kline, mær et avslutningskyss, uden tonge. Følte meg skidden og ekkel ittepå, som om eg ikkje va goe nok. Eg lige å suge han, men takle ikkje tanken på at han ska komma i monnen. Sunst bare han godt konne gje tebage noge når han vett kossen eg føle det. Bli litt mær frisint når eg drikke så eg hadde non øl fyst mens han va edru. Heile settinga va nok galen.

Lær deg å skrive bokmål.

Anonymous poster hash: 2331f...fa6

Skrevet

Lær deg å skrive bokmål.

Anonymous poster hash: 2331f...fa6

Eller nynorsk, det er også greit. Men dette var ingen av delene og umulig å forstå!

Anonymous poster hash: 778de...4ff

Skrevet

Hos oss er det ikke et tema å komme i min munn fordi jeg har hatt noen traumatiske opplevelser med suging, men om mannen hadde et sterkt ønske om det og jeg hadde svelget unna så hadde jeg også blitt sur om han ikke ville kysse meg. Om jeg skal få hans sæd i min munn og svelge, så kan ikke sæden være så ekkel at han ikke skal kunne kysse meg etter at sæden er svelget unna. 

Anonymous poster hash: 63b83...423
Skrevet

Dette ble litt rart for meg.

Sjelden mannen kommer i munnen min men om han gjør det, pleier jeg vanligvis p spytte mesteparten ut igjen. Og har i alle fall ingen tanker om å kysse han så mye etterpå... Syns det var rart å ønske seg... Jeg syns det er ekkelt om han kysser meg etter å ha gått ned på meg. Æsj.

Anonymous poster hash: 1a395...661

Skrevet

Ja, han kysser meg etter å ha kommet i munnen min. Jeg kysser også han etter at han har slikket meg.

Anonymous poster hash: 183fb...e44

Skrevet

Han kysser meg etter at jeg har vært nede på han, og jeg kysser han etter at han har vært nede på meg. Bare sexy det da, å smake sine egne safter ;)

Anonymous poster hash: c7364...963
Skrevet

Han kysser meg etter at jeg har vært nede på han, og jeg kysser han etter at han har vært nede på meg. Bare sexy det da, å smake sine egne safter ;)

Anonymous poster hash: c7364...963

Sexy? 😨

Anonymous poster hash: 61be5...b5e

Skrevet

Veldig pussig av mannen å mene at du skal få dosen hans i munnen og svelge det, men at han ikke en gang vil kysse deg på leppene etterpå. Da hadde jeg gjort det klart at det ikke kom til å skje igjen.

Forventer han at du kysser ham etter at han har utført oralsex på deg, Hi?

Anonymous poster hash: d790b...4f2
Skrevet

Veldig pussig av mannen å mene at du skal få dosen hans i munnen og svelge det, men at han ikke en gang vil kysse deg på leppene etterpå. Da hadde jeg gjort det klart at det ikke kom til å skje igjen.

Forventer han at du kysser ham etter at han har utført oralsex på deg, Hi?

Anonymous poster hash: d790b...4f2

Vettkje om han forvente det, men det he nok allti vært sonn.

Skrevet

Du må skrive bokmål eller nynorsk. Det der var slitsomt å lese...

Anonymous poster hash: 0621a...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...