Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Grei tid å dra på? Vi skal 2 uker til Danmark i begynnelsen av august før skolen starter. Snakket med en bekjent i går som fortalte at de hadde feriert på denne tiden tidligere og at da hadde sesongen vært over og mange restauranter var stengt. Lite folk i både Djurs og Legoland. Jeg syntes dette hørtes merkelig ut. Anonymous poster hash: 876d3...ed9
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Har vært der mange ganger på den tiden, både djurs og Legoland. Mange folk der da og alt er åpent. God tur og kos dere. Anonymous poster hash: 8a3f4...6c2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Tror ikke sesonen er slutt akkurat, og er det ikke bare bra om det er litt mindre folk? Anonymous poster hash: d0690...5d0
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Vi var det i fjor, kom hjem på søndag og skolen startet onsdagen etter, helt perfekt. Det er mindre folk enn midt i juli, resultatet er at du slipper unna med 10 min i kø istedenfor 40 min i kø på de mest polulære karusellene. Vi syntes det var helt super. Er i Danmark hvert år, og den beste tiden er rett etter skoleslutt i juni eller rett før skolestart i august. Det er mye folk, alt er åpent, men det er ikke de vannvittige køene som midt i fellesferien. Anonymous poster hash: c2307...e61
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Tror ikke sesonen er slutt akkurat, og er det ikke bare bra om det er litt mindre folk? Anonymous poster hash: d0690...5d0 Jo absolutt er det bedre med mindre folk. Men det ble nevnt at restauranter var stengt og det er jo kjipt hvis det er realiteten. Men jeg synes jo det høres merkelig ut og ser jo at flere her har andre erfaringer😊 HI Anonymous poster hash: 876d3...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå