Gå til innhold

23 år og snart 5 barnsmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si - imponerede... en blogger  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:  Hadde jeg virkelig aldri gidda

Anonymous poster hash: 51495...3ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imponerende og imponerende...

Anonymous poster hash: f8918...79a

Skrevet

En smule sarkasme.. Mer tragisk egentlig. Hva om hun blir alenemor til 5 stykker? Ikke tenkt spesielt langt fremover akkurat.

Skrevet

Vet godt hvem dere snakker om og hun bor i nærområdet mitt. Fantastisk flink mor og har vært sammen med mannen sin i mange år. Og nei, jeg er ikke henne ;)

Anonymous poster hash: 9fe83...f5c
Skrevet

En smule sarkasme.. Mer tragisk egentlig. Hva om hun blir alenemor til 5 stykker? Ikke tenkt spesielt langt fremover akkurat.

Sier du det om alle som har fem barn? Hadde du sagt det til naboen min, som nå har rukket å få syv barn på sine 38 år?

Anonymous poster hash: a9702...f99

Skrevet

Hun kommer jo fra en familie med mange søsken så hun vet jo litt hva hun går til! Ut fra bloggen kan jeg jo ikke se annet enn at hun er en god mor.

Anonymous poster hash: 905c5...c87

Skrevet

Link til blogg? 

Anonymous poster hash: a48a5...a8f
Skrevet

Hvorfor er det så mye mobbing på denne siden? Alt er hele tiden bare syt, klag, mas, baksnakking ol. Så et innlegg her om dagen der en dame spurte om det bare var mindre fungerende damer her inne, er ikke enig i påstanden men tror hun siktet til ungdomsskole mentaliteten her inne. Sånn dagens utblåsning fra gravid :) og nei jeg er heller ikke henne bare enormt lei av snakke dritt om Anna, Jennifer, June som denne jenta heter, folk som burde vært meldt til barnevernet ol. Ikke mye samhold

Anonymous poster hash: 016ee...b0e

Skrevet

Wow! Det var mange barn. Regner med de er tette i alder også siden hun er så ung. Jeg hadde ikke orket, eller hatt lyst. Eller tid for den saks skyld. Jeg er nok for egoistisk, vil drive med litt selvrealisering også. Syns det er mer enn nok med to tette, fikk de i ung alder.

Anonymous poster hash: 0e523...c57

Skrevet

Hvorfor er det så mye mobbing på denne siden? Alt er hele tiden bare syt, klag, mas, baksnakking ol. Så et innlegg her om dagen der en dame spurte om det bare var mindre fungerende damer her inne, er ikke enig i påstanden men tror hun siktet til ungdomsskole mentaliteten her inne. Sånn dagens utblåsning fra gravid :) og nei jeg er heller ikke henne bare enormt lei av snakke dritt om Anna, Jennifer, June som denne jenta heter, folk som burde vært meldt til barnevernet ol. Ikke mye samhold

Hvem er Jennifer og Anna? er ellers enig med deg :tongue:

Anonymous poster hash: 9fe83...f5c

Skrevet

Jennifer er en blogger som kaller seg noe slikt som mammasom16 eller lignende og anna er mamma til Michelle. Jeg har vært syk derfor tilbringt alt for mye tid her inne og er lei av å se 5-6 innlegg om disse menneskene hver dag og hvor forferdelig det er at de er gravide. Det er nesten aldri forferdelig å være gravid et barn er en velsignelse og neu jeg er ikke religiøs :)

Ellers er det mye kritikk om lekedilla, barnevern, middag, klær, leker ja you name it :)

Skrevet

Jennifer er en blogger som kaller seg noe slikt som mammasom16 eller lignende og anna er mamma til Michelle. Jeg har vært syk derfor tilbringt alt for mye tid her inne og er lei av å se 5-6 innlegg om disse menneskene hver dag og hvor forferdelig det er at de er gravide. Det er nesten aldri forferdelig å være gravid et barn er en velsignelse og neu jeg er ikke religiøs :)

Ellers er det mye kritikk om lekedilla, barnevern, middag, klær, leker ja you name it :)

Hvor ser du at det er 5-6 tråder om disse jentene her inne HVER dag?

Er så lei av folk som bare MÅ overdrive for å understreke poenget sitt.

Hopp over det du ikke vil lese om da, hvis du synes det blir for mye.

Anonymous poster hash: 18326...565

Skrevet

Så lenge de har ressurser til å fø, kle og følge opp ungene får folk få så mange de vil.

I det øyeblikket ungene lever på fattigdomsgrensa og staten finansierer deres liv er det ikke greit.

Anonymous poster hash: 84456...f4a

Skrevet

Ikke si A uten å si B..

Hvilken blogg? Link?

Anonymous poster hash: cd173...9cb

Skrevet

lykkenermange.blogg.no

Anonymous poster hash: 45fc1...918

Skrevet

Sier du det om alle som har fem barn? Hadde du sagt det til naboen min, som nå har rukket å få syv barn på sine 38 år?

Anonymous poster hash: a9702...f99

Jepp. Tenker hvertfall jeg ville gjort andre ting enn å konstant få unger i tyveårene. Men hver sin lyst, fint mulig hun er en flink forelder.

Skrevet

Hvorfor skal dere bare klager på bloggere? la de leve sitt egent liv, er deres valg. vi har ingenting med det, hva vi hadde gidde eller ikke, har ingenting med saken og gjøre. Hun har sagt flere ganger at de ønsker seg mange pga begge har mange søsken, synes ikke man skal kristisere folk man ikke kjenner engang. er hennes liv.

Skrevet

hun heter Jessica og ikke jennifer forresten, og er helt enig med deg som skrev at du var lei av at de klager på disse 3.. HELT ENIG

Skrevet

Klager? Mer imponert. Er i slutten av tjueårene og har to stykker.. Har man rukket å ta utdannelse når man er 23 år og har 5 ungen på vei? Isåfall dobbelt inponerende. Tøft nok å studere med to små i huset, vet det selv.. Jeg har selv 5 søsken og ville aldri giddet 3 unger til. Eller enda fler! de skal jo følges opp med aktiviteter osv, og det er ikke gratis med unger og utstyr! Men er hun bombesikker på at hun og typen holder sammen resten av livet og greier å forsørge dem er jo det flott. Ser ikke helt da hvorfor man må starte opp en mammablogg. Men det er vel det nye når man er ung og ikke lengre har tid å jobbe fordi man får unger i søkk og kav. Hun er helt sikkert en flink mor, sa ikke noe på det..

Skrevet

la nå folk velge som de vil :)

Skrevet

Hun virker flink og oppegående på bloggen. Mannen hennes har jo en datter fra før, så han blir seksbarnsfar :)

Anonymous poster hash: d735e...4d5

Skrevet

Tråden er moderert pga krenkende eller injurierende utsagn og sitering av dette. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum.

MB, brukermoderator.

Skrevet

Stakkars unger.

Hva får deg til å komme med et slikt utsagn egentlig?

Skrevet (endret)

Jeg fikk mitt fjerde barn da jeg hadde fylt 24 år. Det var tungt, men det har gått fint og jeg angrer overhodet ikke på noe.

Endret av Kremtopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...