Gå til innhold

Uke 17 og magen er bare myk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en gedigen valk. Er 2 gangs gravid og trodde magen ville komme før denne gangen. Nesten sånn at jeg blir litt bekymret. Jeg har ingen kul i det hele tatt, bare stor oppblåst tykk mage. Er dette normalt?:(

 

Anonymous poster hash: 9e811...dce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: 9e811...dce

Skrevet

Det kan vel være at du har mye luft i tarmene? Da ser man jo veldig oppblåst ut over hele.

 

Du kan feks også ha morkaka plassert foran, som en ekstra pute, slik at det blir litt "deigete"?

 

Kulen kommer nok, ikke bekymre deg. :)

 

Anonymous poster hash: 59ac0...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...