Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Som en gedigen valk. Er 2 gangs gravid og trodde magen ville komme før denne gangen. Nesten sånn at jeg blir litt bekymret. Jeg har ingen kul i det hele tatt, bare stor oppblåst tykk mage. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 9e811...dce
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 9e811...dce
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Det kan vel være at du har mye luft i tarmene? Da ser man jo veldig oppblåst ut over hele. Du kan feks også ha morkaka plassert foran, som en ekstra pute, slik at det blir litt "deigete"? Kulen kommer nok, ikke bekymre deg. Anonymous poster hash: 59ac0...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå