Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg trenger hjelp, men jeg tørr ikke! Jeg tørr ikke ringe legen å bestille time. Tenk om det er noe virkelig galt med meg, ikke bare jeg som innbiller meg at det er noe alvorlig galt med meg.. Jeg er livredd for å dø, livredd for å bli syk, alvirlig syk. Likevel kan jeg innbille meg at jeg har kreft og at jeg dør snart.. Jeg tørr ikke snakke med noen om hvordan jeg har det og hva jeg føler. Men jeg klarer virkelig snart ikke mer.. Jeg er konstant redd, uten at jeg vet hva jeg er redd for.. Jeg er konstant trøtt, men jeg skjønner ikke hvorfor.. Sover hele natten som regel, gjerne et par timer på ettermiddag/kveld også. Øynene detter bare igjen, legger meg aldri til å sove.. Jeg er konstant sur, men jeg vet ikke hvorfor jeg er sur. Jeg er bekymret, men jeg er bekymret for alt!Er jeg hjemme alene, kan jeg forberede meg på telefon om at mannen eller barna har vært med i en ulykke. Det går så langt at jeg griner, fordi jeg er så redd.. Gjør jeg en liten feil på jobb, kverner det i hode på meg i mange dager.. Livredd for å få kjeft eller sparken.. Sjelden jeg gjør feil, men det har skjedd.. Jeg har vondt i magen, hjertebank og ukonsentrert.. Jeg er livredd for alt! Livredd for å kjøre bil.. tror jeg skal krasje eller kjøre på noen hver gang jeg setter meg i bilen. Jeg er avhengig av bil til bhg og jobb, så jeg kjører jo, og det går jo alltid greit, men følelsen er grusomt. De siste ukene har jeg kun kjørt når jeg må, altså til og fra jobb/bhg.. Usj, dette ble fryktelig langt, men takk for at jeg fikk lufte hodet mitt! Takk for at du gadd å lese, og hvis du har noen tips eller råd til meg, setter jeg veldig stor pris på det! Anonymous poster hash: 1a1ab...bde
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Det var som å lese om meg selv. Du bør ta kontakt med legen. Jeg har gått i behandling i 15år og ting er ikke like vanskelig lenger. Faktisk mye lettere, men du trenger hjelp! Jeg har generell angst diagnose. Skjønner det er vanskelig å ringe legen, men det må du bare. Ønsker deg all lykke til 💗 Anonymous poster hash: 0b290...d04
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 1. Bestill time mandag..ingen utsettelse!! 2. Vis bare legen dette innlegget Du fortjener ikke å kaste bort livet ditt med dette..er totalt irrasjonelt og suger all energi ut av deg. Ikke rart du er trøtt og sliten, stakkar:( Anonymous poster hash: 9e12c...9be
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Det var som å lese om meg selv. Du bør ta kontakt med legen. Jeg har gått i behandling i 15år og ting er ikke like vanskelig lenger. Faktisk mye lettere, men du trenger hjelp! Jeg har generell angst diagnose. Skjønner det er vanskelig å ringe legen, men det må du bare. Ønsker deg all lykke til Anonymous poster hash: 0b290...d04 Takk! Jeg vet egentlig at jeg trenger hjelp, men jeg hverkan orker eller tørr. tenk om jeg egentlig bare overdriver, at ikke det er så ille som jeg vil ha det til.. Anonymous poster hash: 1a1ab...bde
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 1. Bestill time mandag..ingen utsettelse!! 2. Vis bare legen dette innlegget Du fortjener ikke å kaste bort livet ditt med dette..er totalt irrasjonelt og suger all energi ut av deg. Ikke rart du er trøtt og sliten, stakkar:( Anonymous poster hash: 9e12c...9be Ja, jeg må vell ringe legen.. men...... Anonymous poster hash: 1a1ab...bde
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Takk! Jeg vet egentlig at jeg trenger hjelp, men jeg hverkan orker eller tørr. tenk om jeg egentlig bare overdriver, at ikke det er så ille som jeg vil ha det til.. Anonymous poster hash: 1a1ab...bde Jeg lover deg, du overdriver ikke! Det å gå og være så redd og bekymret tapper enhver enormt for energi. Det er ikke rart du er sliten. Når man blir så sliten så tåler man enda mindre av bekymringer og frykt, og da øker bekymringene... så blir man enda mer sliten og enda mer redd og enda mer sliten... Det du går gjennom nå er helt normalt når man sliter med angst, Hi. Du er på ingen måte gal, du har en normalreaksjon på det at du har angst. Det gode er at du kan få hjelp Bare bestem deg her og nå. Mandag ringer du og bestiller time til legen din. Du trenger ikke si så mye om årsaken. Når du skal til legetimen tar du med deg en utskrift av det du har skrevet i hovedinnlegget ditt, og gir det til legen med det samme. Da vil legen forstå og ta over ansvaret for videre samtale mellom dere. Du opprettet tråden her fordi du ser at du snart ikke greier mer. Dvs. du ønsker en endring. Og den begynner du mandag når du ringer legen You can do it! Anonymous poster hash: d7e81...e9d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Takk! Jeg vet egentlig at jeg trenger hjelp, men jeg hverkan orker eller tørr. tenk om jeg egentlig bare overdriver, at ikke det er så ille som jeg vil ha det til.. Anonymous poster hash: 1a1ab...bde Du overdriver virkelig ikke, denne type angst er så slitsomt og jeg vil så gjerne at du får hjelp så fort som mulig. Så vær så snill å ta kontakt med legen din så fort som mulig og få den hjelpen du trenger! Anonymous poster hash: 0b290...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå