Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg pumper. Leser at melken skal klare seg 2-3 dager i kjøleskap, men etter ett døgn smaker den ikke godt. Hvorfor ikke?? Anonymous poster hash: b5a88...22c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Ikke oppbevar i døra Anonymous poster hash: 466a3...3a1
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Smaker du på den?! Anonymous poster hash: dfb9b...6a0
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Smaker du på den?! Anonymous poster hash: dfb9b...6a0 Selvfølgelig. Og heldigvis! Den står innerst og nedest i kjøleskapet... Anonymous poster hash: b5a88...22c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Noen av oss har et enzym eller noe som gjør at melken smaker metallisk. Og helt grusomt.. Hvis det er metallsmak så kommer smaken om du fryser melka ogs₩ Jeg endte med å kaste litervis med melk. Du kan visstnok skolde melka for å slippe den smaken Anonymous poster hash: 44b76...2cc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 Noen av oss har et enzym eller noe som gjør at melken smaker metallisk. Og helt grusomt.. Hvis det er metallsmak så kommer smaken om du fryser melka ogs₩ Jeg endte med å kaste litervis med melk. Du kan visstnok skolde melka for å slippe den smaken Anonymous poster hash: 44b76...2cc Den smaker godt når den er fersk! Kanskje kjøleskapet er for kaldt, da? Men det smaker ikke metall. Det smaker sur gulp. Grusomt... om jeg skolder melka ødelegger jeg jo den... Anonymous poster hash: b5a88...22c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Den smaker godt når den er fersk! Kanskje kjøleskapet er for kaldt, da? Men det smaker ikke metall. Det smaker sur gulp. Grusomt... om jeg skolder melka ødelegger jeg jo den... Anonymous poster hash: b5a88...22c Fersk melk smaker godt fordi enzymet ikke har virket enda... Les om skolding, det ødelegger ikke melka. Anonymous poster hash: 44b76...2cc
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 Fersk melk smaker godt fordi enzymet ikke har virket enda... Les om skolding, det ødelegger ikke melka. Anonymous poster hash: 44b76...2cc Takk for tips! Anonymous poster hash: b5a88...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå