Gå til innhold

Ang barnevakt og betaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn på 4 og 8år. Trenger barnevakt helgene vi jobber. Lørdag 7timer og søndag 2timer.

Hva burde vi regne med å måtte betale for det?

Hjemme hos oss, med det som trengs av mat osv 😊

Anonymous poster hash: 2d29a...9d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 kr timen

Skrevet

Jeg ga 100 kr. timen for 5 år siden til en skolejente som hentet sønnen min i bhg. Varmet opp mat jeg hadde laget ferdig og kledde han i pysj. Var snakk om en gang i uka, 3 timer.

Tror nok dere hvertfall må regne med 150- 200 kr. timen for begge barna.

Virker hvertfall som timelønnene, såvidt jeg har lest her inne, ligger på 130- 150 kr.

Jeg syns egentlig 100 kr. timen pr. barn er bra. De skatter jo ikke heller. Men vet ikke om du burde doble fordi du har to.

Hva sier barnevakten selv? Andre i området som kan si hva de gir?

Anonymous poster hash: 9cc4d...23b

Skrevet

Har ikke etterlyst en barnevakt enda. Men vill gjerne høre hva jeg burde regne med å

Betale. Så jeg ikke bommer, den ene eller andre veien😊

Surt når besteforeldre helst vill slippe passe😕😕

Hi

Skrevet

Surt når besteforeldre helst vil slippe? De har vel ikke ansvaret for situasjonen?

Hva med å prøve å få endret turnusen så dere ikke jobber samme helgene?

Anonymous poster hash: 68093...b51

Skrevet

Er de våkne hele lørdagen mens de blir passet? Hva med 500 for lørdag og 200 for Søndag? 700 er mye for en kveld barnevakt på lørdag, men 100 kr er jo greit i timen egentlig. Det er jo skattefrie kr rett i hånda, så syns en 500lapp er greit da. Men er de våkne hele tiden bør du gi en 100 lapp per time! Da risikerer du at du får flere gode kandidater å velge i. Og at de ønsker å komme igjen 😊😊

Skrevet

Ja, det er surt. Gjelder ikke bare ifh til jobb, men bestandig. Syns selvfølgelig d er kjipt de ikke vill passe mens vi jobber.. Men, kan ikke tvinge noen 😊

Vi bytter innimellom så vi jobber motsatt helg, men det er ikke bestandig d går.

Hi

Skrevet

Det er på dagtid, til senest 1630ish 😊

Hi

Skrevet

Er de våkne hele lørdagen mens de blir passet? Hva med 500 for lørdag og 200 for Søndag? 700 er mye for en kveld barnevakt på lørdag, men 100 kr er jo greit i timen egentlig. Det er jo skattefrie kr rett i hånda, så syns en 500lapp er greit da. Men er de våkne hele tiden bør du gi en 100 lapp per time! Da risikerer du at du får flere gode kandidater å velge i. Og at de ønsker å komme igjen

Enig i denne!

Anonymous poster hash: 776f1...c6b

Skrevet

100 kr timen er vanlig takst her.

Anonymous poster hash: b043c...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...