Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 ...og nå har jeg sinnsykt hodepine. Spist store mengder sjokolade og annet med sukker over lang tid. Nå er det stopp, både på sukker og cola zero som jeg har drukket 1,5 liter av om dagen. Får man hodepine pga kutt av sukker og cola zero? Anonymous poster hash: 2caae...03a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Ja. Får også det de første dagene. Anonymous poster hash: 5e153...625
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Tipper det er brusen. Jeg hadde tilsvarende avhengighet til Pepsi max, og hadde hodepine ei uke da jeg kutter ut det og sukker. Men det er sååå verdt det. Anonymous poster hash: d404b...325
TPK Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Ja, brå slutt av både koffein og sukker gir hodepine. Det varer 3-4 dager. Hold ut!
Fandens Oldemor Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 De gangene jeg har begynt med lavkarbo eller telling av kalorier, har jeg blitt i helt elendig form. Ganske sikker på at det har med mangel på sukker å gjøre, ja. Det sier egentlig ganske mye om hva man faktisk stapper i seg, likevel har jeg aldri viljestyrke til å holde ut. Håper du er sterkere enn meg, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå