Gå til innhold

Mallorca cala d'or

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Er det bra? Er det mye for barn? Kansje tivoli eller noe sånt?

Vil høre alt av erfaringer:)

Anonymous poster hash: b4af9...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg var der i fjor sommer . bode på sun wing hotelet  var veldig bra veldig hyggelig liten by med strand og resturanger med god mat. inni byen var det et område med go cart og trampoliner og karusell og div 

Endret av katta25
Skrevet

jeg var der i fjor sommer . bode på sun wing hotelet var veldig bra veldig hyggelig liten by med strand og resturanger med god mat. inni byen var det et område med go cart og trampoliner og karusell og div

Takk for svar :D ser veldig fint ut, bare man ikke kjeder seg der ;)

Anonymous poster hash: f1c73...ef6

Skrevet

Har vært der mange ganger.

Beste stedet på hele øya.

Anonymous poster hash: 1962f...be2

Skrevet

Var der i fjor, bodde på Cala Azul Garden. Fint hotell, Cala Azul Park og Esmeralda Park er i samme kompleks, de ligger rett ved sjøen, men er også litt dyrere.

Byen er bygd opp rundt flere fine badeviker, og sentrum er egentlig bare et par gater med restauranter og turistbutikker. Koselig, rolig sted uten høyhushoteller. Ta badebåten til Cala Mondrago, flott tur! Det finnes et par små tivoliparker for barn, og mange barnevennlige restauranter. Datteren min elsket stedet og vil gjerne tilbake, jeg og mannen min syntes kanskje det var litt for turistisk.

Anonymous poster hash: 00801...4bf

Skrevet

Kjempefint! Bare vært der uten barn da, men trivdes veldig godt ( bare styr unna Europa Hotell :P )

Anonymous poster hash: 6a287...a34
Skrevet

Var der i fjor, bodde på Cala Azul Garden. Fint hotell, Cala Azul Park og Esmeralda Park er i samme kompleks, de ligger rett ved sjøen, men er også litt dyrere.

Byen er bygd opp rundt flere fine badeviker, og sentrum er egentlig bare et par gater med restauranter og turistbutikker. Koselig, rolig sted uten høyhushoteller. Ta badebåten til Cala Mondrago, flott tur! Det finnes et par små tivoliparker for barn, og mange barnevennlige restauranter. Datteren min elsket stedet og vil gjerne tilbake, jeg og mannen min syntes kanskje det var litt for turistisk.

Anonymous poster hash: 00801...4bf

Takker for svar :D jeg føler jeg må ta med meg familien dit :D

Anonymous poster hash: f1c73...ef6

Skrevet

Er det langgrunt der?

Anonymous poster hash: f80dc...4a4

Skrevet

Er det langgrunt der?

Skrevet

Er det langgrunt der?

Nå er det 7 strender der. Ikke veldig langgrunt der og obs på bølger. Eks ble dratt under. Var gult flagg da.

Anonymous poster hash: 1962f...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...