Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #51 Skrevet 3. april 2016 Kaktus. Kastet den i veggen og... Â Anonymous poster hash: 2ec54...9d1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #52 Skrevet 3. april 2016 Lo høyt! Så løp hun ut døren og ropte høyt ...  Anonymous poster hash: f8fd7...793
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #53 Skrevet 3. april 2016 ..Hvis det er noen flere som gir ungene mine sukker skal jeg faen meg tenne på dere alle sammen! Hun stupte ned... Anonymous poster hash: ecc69...003
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #54 Skrevet 3. april 2016  ..Hvis det er noen flere som gir ungene mine sukker skal jeg faen meg tenne på dere alle sammen! Hun stupte ned...  Anonymous poster hash: ecc69...003 I restene av vodkaflaska. Hun ville drikke seg kanakkas, men oppdaget for sent at hun hadde bonsket en flaske Möllers tran. Åsa...  Anonymous poster hash: 45f43...67b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #55 Skrevet 3. april 2016 Kastet opp mølleren, ropte på dvergene og satte seg rett ned på en...  Anonymous poster hash: 2ec54...9d1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #56 Skrevet 3. april 2016 ...løp ut og hylte at hun var tran forgiftet Naboen ringte etter ambulanse som kom og hentet henne. Kjørte henne til sykehuset for pumping. Da legen kom inn, ble Åsa helt satt ut, for legen var nemlig ingen ringere enn.....  Anonymous poster hash: 985c6...b56
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #57 Skrevet 3. april 2016 ...løp ut og hylte at hun var tran forgiftet Naboen ringte etter ambulanse som kom og hentet henne. Kjørte henne til sykehuset for pumping. Da legen kom inn, ble Åsa helt satt ut, for legen var nemlig ingen ringere enn.....  Anonymous poster hash: 985c6...b56 Hennes mann Josteins bror, og Åsas svoger!  Anonymous poster hash: 88b84...afe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #58 Skrevet 3. april 2016 Åsa stakk inn på badet, og logget seg på DIB. Der gikk hun inn på anonymforumet og laget den senere legendariske tråden "Jeg har vært på dvergfylla med Tone Damli - burde jeg ha trekant med brannmann Sam og Jostein eller ikke?".  Det første svaret i tråden hennes var:  Anonymous poster hash: a039a...869
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #59 Skrevet 3. april 2016 Åsa stakk inn på badet, og logget seg på DIB. Der gikk hun inn på anonymforumet og laget den senere legendariske tråden "Jeg har vært på dvergfylla med Tone Damli - burde jeg ha trekant med brannmann Sam og Jostein eller ikke?".  Det første svaret i tråden hennes var:  Anonymous poster hash: a039a...869 "Troll!" Før det tok helt av med kjefting og krangling. Hun bestemte seg allikevel for å ha trekant..  Anonymous poster hash: 92f1d...382
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #60 Skrevet 3. april 2016 Åsa stakk inn på badet, og logget seg på DIB. Der gikk hun inn på anonymforumet og laget den senere legendariske tråden "Jeg har vært på dvergfylla med Tone Damli - burde jeg ha trekant med brannmann Sam og Jostein eller ikke?".  Det første svaret i tråden hennes var:  Anonymous poster hash: a039a...869 Nei å nei.. Går du på prevensjon? Har du symptomer på eggløsning? ?  Anonymous poster hash: f210f...852
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #61 Skrevet 3. april 2016 .....hva skal barnet hete? Huff, ønsker du deg gutt? Alle ønsker seg jo ei prinsesse de kan kle opp i rosa, som små mini-me?  Åsa gikk ut fra badet, sjekket Facebook, der hun leste dagens mest sjokkerende statusoppdatering, som var følgende:  Anonymous poster hash: 985c6...b56
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #62 Skrevet 3. april 2016 "Jeg ble kidnappet av en vodkadrikkende dvergkidnapper i dag". Dette stod på Facebooken til Tone.  Åsa ville ikke finne seg i sånt tull, og postet en kommentar på veggen til Tone. Hun skrev:  Anonymous poster hash: a039a...869
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #63 Skrevet 3. april 2016 "Jeg ble kidnappet av en vodkadrikkende dvergkidnapper i dag". Dette stod på Facebooken til Tone.  Åsa ville ikke finne seg i sånt tull, og postet en kommentar på veggen til Tone. Hun skrev:  Anonymous poster hash: a039a...869 "Tone, PM sendt!"  Anonymous poster hash: f210f...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå