Gå til innhold

3 bilstoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har erfaring med ford mondeo kombi og tre bilstoler?vi fant på naf side at det skulle gå men da vi målte med målebånd mangler det nesten 10 cm for å få inn en acta graco. Stemmer ikke nafs liste? Eller er det slik at det er store forskjeller på setene slik at vi kan kjøpe mindre stoler? Jeg er bare student så er veldig fortvilt om vi må bytte bil...

Anonymous poster hash: 92d8f...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør dra til en barneutstyrsbutikk. La de få se bilen og da ser de hvilke seter som passer sammen. Er ganske sikker på at du får plass bare du finner noen som er utformet slik at de passer ved siden av hverandre 😊 Men husk at det uansett kommer til å bli trangt 😁

Anonymous poster hash: c61f9...709

Skrevet

Britax Hi-way/max-way er veldig smale. Vi har den i midten bak og har to beltestoler på sidene, har også hatt besafe på siden ved siden av Hi-way'en.

Anonymous poster hash: d46b7...169
Skrevet

Vi har en Peugeot 508 med en maxi cosi rodi og to maxi cosi mobier. Går akkurat, og jeg tror 508 er omtrent like stor som din.

Anonymous poster hash: 5553c...61e

Skrevet

Tusen takk da må vi bare prøve oss frem vi har besafe ett eller annet, jeg synes alltid de hat vært stor så må vel se om vi skal bytte alle :) tusen takk for svar, motet kom litt nå :) vi har ikke råd til ny bil tror jeg tror ingen vil gi oss lån iallfall og nå i neste mnd er bilen vi har ferdig betalt :) så nesten for meg at vi ble billøse nå :)

Anonymous poster hash: 92d8f...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...