Gå til innhold

Bestille fly hos Gotogate og lignende selskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på fly til New York og de billigste billettene ser ut til å være hos Gotogate, Supersaver etc. For noen av reisene står det i rødt ´kort mellomlanding, Du har 31min på å rekke neste flight." Reisen er prefekt ellers,  men jeg er redd for å ta sjansen på kun 31min til neste fly. Jeg har forstått det slik at Gotogate har ansvaret dersom en ikke rekker flyet i slike tilfeller. Noen med erfaringer på slikt? Kan en ta sjansen på å bestille en slik reise?

Anonymous poster hash: ec34c...7c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gotogate tar ikke ansvaret hvis du ikke rekker det, det er derfor du advares. 45 min er vel det minste de fleste steder.

Jeg ville aldri bestilt flighter med bare 31 minutter imellom. Kommer såklart litt an på om hvor stor flyplassen er, og om du skal reise videre innenlands eller utenlands, bytte terminal, gjennom toll og sikkerhet osv. Husker jeg hadde 2 timer mellom flightene i Chicago, det var såvidt jeg rakk det, selv om det første flyet ikke var forsinket. 1 time i København har også vist seg å være snaut hvis du skal til USA.

Anonymous poster hash: 4dc2b...087

Skrevet

De skriver jo dette på¨siden deres:

Alle tider som oppgis ved bestilling er godkjente tilslutninger ifølge flyselskapene. Tiden er beregnet med tanke på evt. terminalbytte, sikkerhetskontroller mm.

Skrevet

Hvor skal dere mellomlande, og hvilken vei er det? Jeg ville vært veldig skeptisk, særlig hvis dere reiser med barn. Reisebyrået ville ha meg til å bytte fly på en time i Amsterdam... Med to små barn, en time akkurat, og vi måtte gjennom passkontroll i Amsterdam siden vi skulle ut av Schengen, så det var ikke bare å gå fra gate til gate. Flighten videre var en interkontinental flight, og mistet vi den, ville vi mistet vår onward flight, som også var en interkontinental flygning. Jeg fant en annen reiserute, for å si det sånn!

Anonymous poster hash: 6173d...49d

Skrevet

Det er på hjemturen fra en annen amerikansk by til Amsterdam. Jeg synes generelt det oppgis korte mellomlandinger. En annen reise oppgis med litt over 1 time i Amsterdam og jeg husker sist vi var der og skulle til USA at det var lange køer. Kanskje bestille via London heller. Er Virgin Atlantic ok? Den veien oppgis med lang mellomlanding (3t som høres mer normalt ut). Skal reise med to barn ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...