Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Dag og natt.. Er på andre percentil over normalkurven på høyde og vekt. Begynne med grøt? Anonymous poster hash: 74923...4fd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Det hadde jeg gjort vertfall. Anonymous poster hash: 1e3a9...ce2
Roheryn Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Min har spist annenhver time helt fra fødsel, er 8 mnd nå. Så lenge vekta er fin og ikke stagnerer, ville jeg drøyd det. Slett ikke sikkert det blir forandring uansett.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Samme som min, 1 1/2-2 timer på dagtid, men stort sett 4 timer på natt(en og annen natt oftere). Veide han i går og vekta går nå for lite opp, så da var det bare å begynne med grøt sa hs. Velger å drøye grøten noen uker til jeg da, har så dårlig erfaring fra før(har to eldre barn også). Begynner heller med grønnsaker og frukt, avokado, banan og sviske nå i første omgang og lurer på å gi litt mme også. Litt i strid med hs råd, men er som sagt pga tidligere erfaringer. Anonymous poster hash: 95536...034
Fru vims Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Så lenge vekta er for så hadde jeg ikke begynt med grøt enda. Er ganske vanlig at de spiser annenhver time i den alderen😊 Min datter spiste tilogmed hver time. Ja vet det kan være slitsomt. Men sånn er det bare. Og høres ut som ammingen går supert så jeg hadde bare fortsatt sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå