Gå til innhold

HJELP! Konditorfargekrise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget kake hvor jeg har pyntet med frosting med konditorfarge. Mannen smakte på det og nå er han helt blå i munn og på pekefingeren :o

What to do? Jeg kan jo ikke servere kake som misfarger alles munner og mest sannsynlig noen små barnehender og.. Skrubber og skrubber men det går ikke vekk! Har aldri opplevd at det skjer, har laget dette før også uten misfarging.

Kan det tenkes at når den har stivnet så misfarger den ikke?

Anonymous poster hash: 2af99...91d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg ler..... :D

Tror jeg ville styrtet ut og kjøpt en kake på nærmeste konditori på et kjøpesenter eller kjøpt en kake i frysedisken og en boks med is.

Anonymous poster hash: c169d...6fb
Skrevet

Lag vanlig sjokoladekake med nonstop og bursdagslys. Hvorfor skal alt være så fancy?

Anonymous poster hash: 55aa1...a69
Skrevet

Lag vanlig sjokoladekake med nonstop og bursdagslys. Hvorfor skal alt være så fancy?

Var ikke så fancy assa. ;) Er helt vanlig bløtkake med lokk og skulle ha på bittelitt pynt bare..   Skal ha annen kake også, men denna var på en måte hovedkaka.

Skrevet

Mannen kan evt. for anledningen stille opp som Kakemonsteret :legrine:

​

Skrevet

Var ikke så fancy assa. ;) Er helt vanlig bløtkake med lokk og skulle ha på bittelitt pynt bare.. Skal ha annen kake også, men denna var på en måte hovedkaka.

Riv av lokket med pynt og bruk krem eller noe annet godt i stedenfor. Da smaker kaka bedre også.

Anonymous poster hash: 3fe29...775

Skrevet

Ja, rev av hele lokket og piska heller ekstra krem. Blir nok bra det og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...