Gå til innhold

Dere som er 20 uker gravid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen?

 

Anonymous poster hash: 12907...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er bra. Trener og jobber:-)

 

Anonymous poster hash: 200b5...f1d

Skrevet

Formen er bra. Trener og jobber:-)

 

Anonymous poster hash: 200b5...f1d

Hva trener du? Så herlig det må være å ha så mye energi 😊

 

Anonymous poster hash: 12907...b6a

Skrevet

21 uker gravid med tvillinger. Formen er veldig bra, ingen plager og har ikke vært kvalm eller noe så langt!

 

Anonymous poster hash: b14de...3b4

Skrevet

Hva trener du? Så herlig det må være å ha så mye energi 😊

 

Anonymous poster hash: 12907...b6a

Trener zumba, pulsspinn og styrketrening med vekter:-).

Mer energi nå i 2 trimester enn i 1:-)

Har også en gutt på snart 3 år, så full fart:-)

 

 

Anonymous poster hash: 200b5...f1d

Skrevet

Jeg er litt lengre på vei (25. uke), men da jeg var 20 uker hadde kvalmen endelig gått over, og jeg jobbet fremdeles fullt. Nå har jeg fått forhøyet blodtrykk, og er delvis sykemeldt. Føler meg bra likevel. Sover godt. :)

 

Anonymous poster hash: 581c8...f29

Skrevet

Trener zumba, pulsspinn og styrketrening med vekter:-).

Mer energi nå i 2 trimester enn i 1:-)

Har også en gutt på snart 3 år, så full fart:-)

Var også heldig i forrige svangerskap, trente 3 ganger i uka frem til 8 måned:-)

 

 

Anonymous poster hash: 200b5...f1d

 

 

Anonymous poster hash: 200b5...f1d

Skrevet

Uke 21. Her er formen så der.

Jobber, men er mye sliten. Trøtt. 3.svangerskap dette, og dette er definitivt det tyngste.

Sliter i tillegg med bekkenet.

Men vil ikke klage, jeg er bare takknemmelig for å få oppleve det igjen💖

 

Anonymous poster hash: 3456f...a53

Skrevet

Er 21 uker. Føler meg fortsatt helt jævlig! Kaster ikke opp lengre, men er kvalm nesten hele dagen. Ikke morgenkvalm, men veldig dårlig på kveldstid..

 

Bekkenløsning fra helvete. Prøver å gå tur 1-3 ganger i uka, men merker at jeg kanskje burde slutte med det. Trøtt og lite energi pga kvalme og dårlig matlyst.

 

Men, bare 19uker igjen!  :)



Anonymous poster hash: ce60d...830
Skrevet

Da jeg var i uke 20 lå jeg på sykehus med dvt....



Anonymous poster hash: 756b0...cc4
Skrevet

Trener zumba, pulsspinn og styrketrening med vekter:-).

Mer energi nå i 2 trimester enn i 1:-)

Har også en gutt på snart 3 år, så full fart:-)

 

 

Anonymous poster hash: 200b5...f1d

Det samme gjør jeg👊🏻 Men spinner ikke, men trener hot yoga isteden! Formen er topp, men delvis litt trøtt!

 

Anonymous poster hash: b362f...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...