Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Hvordan er formen? Anonymous poster hash: 12907...b6a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Formen er bra. Trener og jobber:-) Anonymous poster hash: 200b5...f1d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Formen er bra. Trener og jobber:-) Anonymous poster hash: 200b5...f1d Hva trener du? Så herlig det må være å ha så mye energi 😊 Anonymous poster hash: 12907...b6a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 21 uker gravid med tvillinger. Formen er veldig bra, ingen plager og har ikke vært kvalm eller noe så langt! Anonymous poster hash: b14de...3b4
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Hva trener du? Så herlig det må være å ha så mye energi 😊 Anonymous poster hash: 12907...b6a Trener zumba, pulsspinn og styrketrening med vekter:-).Mer energi nå i 2 trimester enn i 1:-) Har også en gutt på snart 3 år, så full fart:-) Anonymous poster hash: 200b5...f1d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Jeg er litt lengre på vei (25. uke), men da jeg var 20 uker hadde kvalmen endelig gått over, og jeg jobbet fremdeles fullt. Nå har jeg fått forhøyet blodtrykk, og er delvis sykemeldt. Føler meg bra likevel. Sover godt. Anonymous poster hash: 581c8...f29
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Trener zumba, pulsspinn og styrketrening med vekter:-). Mer energi nå i 2 trimester enn i 1:-) Har også en gutt på snart 3 år, så full fart:-) Var også heldig i forrige svangerskap, trente 3 ganger i uka frem til 8 måned:-) Anonymous poster hash: 200b5...f1d Anonymous poster hash: 200b5...f1d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Uke 21. Her er formen så der. Jobber, men er mye sliten. Trøtt. 3.svangerskap dette, og dette er definitivt det tyngste. Sliter i tillegg med bekkenet. Men vil ikke klage, jeg er bare takknemmelig for å få oppleve det igjen💖 Anonymous poster hash: 3456f...a53
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 Er 21 uker. Føler meg fortsatt helt jævlig! Kaster ikke opp lengre, men er kvalm nesten hele dagen. Ikke morgenkvalm, men veldig dårlig på kveldstid.. Bekkenløsning fra helvete. Prøver å gå tur 1-3 ganger i uka, men merker at jeg kanskje burde slutte med det. Trøtt og lite energi pga kvalme og dårlig matlyst. Men, bare 19uker igjen! Anonymous poster hash: ce60d...830
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 Da jeg var i uke 20 lå jeg på sykehus med dvt.... Anonymous poster hash: 756b0...cc4
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #11 Skrevet 2. april 2016 Trener zumba, pulsspinn og styrketrening med vekter:-). Mer energi nå i 2 trimester enn i 1:-) Har også en gutt på snart 3 år, så full fart:-) Anonymous poster hash: 200b5...f1d Det samme gjør jeg👊🏻 Men spinner ikke, men trener hot yoga isteden! Formen er topp, men delvis litt trøtt! Anonymous poster hash: b362f...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå