Gå til innhold

Hvordan skru opp skatten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gjøre det selv på altinn? Finner isåfall ikke ut av det. Eller kan man ringe å be dem skru meg 500,- opp i mnd i skatt?

 

Anonymous poster hash: 72bee...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må endre skattekortet ved å sette mer i inntekt

 

Men hvis du egentlig bare vil trekke litt mer i mnd, kan du be lønningskontoret om å gjøre det



Anonymous poster hash: 51323...893
Skrevet

Du kan be arbeidsgiveren din trekke 500 ekstra hver måned, det har jeg gjort, bare sendt en mail til lønningskontoret.

 

Om du skal sette opp skatten inne på skatteetaten sine nettsider må du justere opp forventet inntekt, det har jeg også gjort. De vet jo ikke om du forventer en lønnsoppgang dette året så de etterprøver ikke det. Prøv deg litt frem og juster opp til du får ønsket skatt.



Anonymous poster hash: b0bad...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...