Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Jeg har alltid fått ferdig utfylt skjema, der jeg kan gjøre endringer om jeg ser det er noe feil. Der det også står om det er beregnet restskatt eller om jeg får penger igjen. Denne gangen er den ikke ferdig utfylt, og jeg ser ikke om jeg må betale eller om jeg får noe igjen!!! Hvorfor har det blitt slik? Anonymous poster hash: 0e36d...048
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Dette kan vi ikke svare på på så Generelt grunnlag. Kontakt skatteetaten, du 😊 Anonymous poster hash: 94e7b...83f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Dette kan vi ikke svare på på så Generelt grunnlag. Kontakt skatteetaten, du Anonymous poster hash: 94e7b...83f Okei. Takk for svar! Trodde det var spesifikke grunner til at man fikk ferdig utfylt eller ikke. Har jo ikke endret jobb eller gjort noe anderledes. :s Hi Anonymous poster hash: 0e36d...048
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Er du gift? Har mannen endret jobb (gått fra å være vanlig ansatt, til å være selvstendig næringsdrivende)? Anonymous poster hash: e9c37...18c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Jeg er gift med en som driver eget firma, siden vi lignes mot hverandre som gift blir ikke min heller beregnet før til høsten. De som er selvstendige har jo senere innleveringsfrist enn vanlige lønnsmottakere så derfor må vi vente til høsten. Anonymous poster hash: b2572...3d1
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Jeg har samme problemet. Står at det ikke er regnet ut førebels skatt fordi jeg og mannen skal lignes under ett. Men det står ingenting om når jeg evt får vite om jeg får noe tilbakebetalt eller restskatt, kun at jeg får får oppgjøret tidligst i august. Det som er det rare er at det ikke er noen forskjell på fjoråret og tidligere år, får oppgjøret sent hvert år pga forandringer, men har alltid fått utregnet førebels skatt før. Anonymous poster hash: 1b7e9...459
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Jeg jobber i kommunen, er ikke gift og samboer jobber også i kommunen. Ingen endringer annet enn at jeg har fått fast stilling. Hi Anonymous poster hash: 0e36d...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå