Gå til innhold

Jenta mi har bilstol nr 1 - den må snart byttes ut! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har maxi cosi med base nå. Kan jeg bruke denne basen til en ny stol? Og jeg vil helst ha en stol vi kan bruke lenge! Noen tips??!

Anonymous poster hash: 3e91a...4d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Concord reverso har lang brukstid. Har hatt den nå i 6 mnd, er superfornøyd.

Anonymous poster hash: 76ec1...ef3

Skrevet

Cybex sirona :)

Anonymous poster hash: 614b5...9de

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med besafe izi plus. Kan brukes fra 6 mnd til 25 kilo. Tar endel plass i bilen da, så bør prøves i bilen først om dere har liten bil. Romslig sete med lang rygg. Regner med han sitter i den til han ikke lenger får plass bakovervendt og skal over i beltestol 😊

Skrevet

Britax maxfix har vi og er veldig fornøyde.

Skrevet

Har kjøpt cybex sirona, fordi den kan snus rundt til siden når man skal ta inn/ ut barnet :)

Anonymous poster hash: 65725...b77

Skrevet

Har kjøpt cybex sirona, fordi den kan snus rundt til siden når man skal ta inn/ ut barnet :)

Her får den terningkast fem og god omtale;

http://www.klikk.no/foreldre/article896942.ece

Skrevet

Recaro zero one. Det kan man også rotere.

Foreløpig veldig fornøyd med det. Det er et sete som skal få plass i alle type biler.

Anonymous poster hash: 09953...e18

Skrevet

Hvis du har Maxi Cosi 2wayFix basen kan du bruke den til neste stol, som da blir Maxi Cosi 2way Pearl

Anonymous poster hash: 04e16...df7
Skrevet

Hvis du har Maxi Cosi 2wayFix basen kan du bruke den til neste stol, som da blir Maxi Cosi 2way Pearl

Anonymous poster hash: 04e16...df7

Er veldig fornøyd med Two Way fix!

Anonymous poster hash: b1d31...d89

Skrevet

Er veldig fornøyd med Two Way fix!

Pearl, ikke fix!

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med besafe izi plus. Kan brukes fra 6 mnd til 25 kilo. Tar endel plass i bilen da, så bør prøves i bilen først om dere har liten bil. Romslig sete med lang rygg. Regner med han sitter i den til han ikke lenger får plass bakovervendt og skal over i beltestol

Hvis du har kort og lubben unge kan den nok brukes lenge. Men når de bikker 105 ca, noe min gjorde ved ca 3,5 år så blir de for lange til det setet.

Anonymous poster hash: a5d2e...a05

Skrevet

Cybex sirona er vel og bra, men en kan ikke bruke det så lenge da det er et ganske lite sete mtp høyde.

Anonymous poster hash: 05585...6d4
Skrevet

Snøfnugget, on 02 Apr 2016 - 08:24, said:snapback.png

Vi er veldig fornøyde med besafe izi plus. Kan brukes fra 6 mnd til 25 kilo. Tar endel plass i bilen da, så bør prøves i bilen først om dere har liten bil. Romslig sete med lang rygg. Regner med han sitter i den til han ikke lenger får plass bakovervendt og skal over i beltestol 

Hvis du har kort og lubben unge kan den nok brukes lenge. Men når de bikker 105 ca, noe min gjorde ved ca 3,5 år så blir de for lange til det setet. 

Anonymous poster hash:  a5d2e...a05 

Må den være kort og lubben a05? Holder det ikke å bare være kort?  :eeeh:

Skrevet

<p>

Snøfnugget, on 02 Apr 2016 - 08:24, said:snapback.png

Anonymous poster hash: a5d2e...a05

Må den være kort og lubben a05? Holder det ikke å bare være kort? :eeeh:

Jenta mi er lang, så takk for tipset!

Anonymous poster hash: 3e91a...4d7

Skrevet

De har forlenget ryggen på cybex sirona! Så nyere modeller holder lenger 👍 ble gjort på 2015 versjon! Elsker setet vårt. Anbefaler det på det varmeste 💖

Skrevet

Minste (2 år/90 cm) og mellomste (4,5 år/110 cm) sitter begge i Britax MaxWay, som vi er strålende fornøyde med. Eldste satt i samme sete til han gikk over til beltestol da han var 123 cm. Setet er rent bakovervendt til 25 kg, Plus-godkjent, er romslig med lang rygg og tar relativt lite plass både forover og i bredden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...