4barns mor Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Noen flere her som er gift/samboer med en som er transplantert? Min mann ble levertransplantert i 2006. Noen som vil bli kjent?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Jeg er ikke det - bare dytter litt for deg Anonymous poster hash: 0e752...23f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Mora mi ble vurdert for transplantasjon men legemidler fungerte som de skal så hun ble ikke det. Altså,levertransplantasjon. Hun hadde blødende varicer for 4 år siden,som er en komplikasjon men som sagt,og bank i bordet,med legemidler ting forbedret seg. Så langt jeg har lest om levertransplantasjon så har de på rikshospitalet veldig godt rykte på seg angående kompetanse og at transplanterte er fornøyd. Anonymous poster hash: c73c1...dcf
4barns mor Skrevet 3. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2016 Rikshospitalet er veldig flinke på transaksjone. Faktisk ett av de beste sykehusene..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Rikshospitalet er veldig flinke på transaksjone. Faktisk ett av de beste sykehusene.. For ikke å snakke om at det er det eneste som utfører transplantasjoner i Norge Anonymous poster hash: bd878...3cc
4barns mor Skrevet 3. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2016 Jeg vet, men med ett av de beste menes på verdensbasis..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Statistisk lever transplanterte fra rikshospitalet lengre og med bedre livskvalitet enn feks i EU og da spesielt sammenlignet med Padova som er kjent for å være spesialiserte på transplantasjoner. Så ja,det at norge sentraliserte kompetanse i rikshospitalet har ført til positive effekter på kvalitet av transplantering. Ventelister er også veldig korte i forhold til andre land. Anonymous poster hash: c73c1...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå