Gå til innhold

Transplantert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere her som er gift/samboer med en som er transplantert? Min mann ble levertransplantert i 2006. Noen som vil bli kjent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke det - bare dytter litt for deg :)

Anonymous poster hash: 0e752...23f
Skrevet

Mora mi ble vurdert for transplantasjon men legemidler fungerte som de skal så hun ble ikke det. Altså,levertransplantasjon. Hun hadde blødende varicer for 4 år siden,som er en komplikasjon men som sagt,og bank i bordet,med legemidler ting forbedret seg. Så langt jeg har lest om levertransplantasjon så har de på rikshospitalet veldig godt rykte på seg angående kompetanse og at transplanterte er fornøyd.

Anonymous poster hash: c73c1...dcf

Skrevet

Rikshospitalet er veldig flinke på transaksjone. Faktisk ett av de beste sykehusene..

Skrevet

Rikshospitalet er veldig flinke på transaksjone. Faktisk ett av de beste sykehusene..

For ikke å snakke om at det er det eneste som utfører transplantasjoner i Norge

Anonymous poster hash: bd878...3cc

Skrevet

Jeg vet, men med ett av de beste menes på verdensbasis..

Skrevet

Statistisk lever transplanterte fra rikshospitalet lengre og med bedre livskvalitet enn feks i EU og da spesielt sammenlignet med Padova som er kjent for å være spesialiserte på transplantasjoner. Så ja,det at norge sentraliserte kompetanse i rikshospitalet har ført til positive effekter på kvalitet av transplantering. Ventelister er også veldig korte i forhold til andre land.

Anonymous poster hash: c73c1...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...