Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Av forskjellige grunner har jeg følt meg usikker på mannen min til tider. Vi har snart vert sammen i 4år. Før han møtte meg var han sammen med ei dame i et av og på forhold i 3år, et veldig destruktivt forhold som han egentlig visste ikke kom til å vare men som han ble lenge i. Hun var ufin møt sønnen hans, dopet seg, la ut rykter om at han slo osv. Han gikk til slutt fra henne, mot hennes vilje. Han møtte meg et par mnd etterpå men vi ble ikke sammen før er år etterpå. Hun fikk seg ny mann 4-5mnd etter det ble slutt med dem, men sansynligvis da hun fikk nyss i at vi var sammen begynte hun kontakte mannen mln igjen. Oppsøkte han på treningsstudio, sendte han Mailer der hun bydde seg frem, terroriserte både meg og mannen mln med å ringe oss ned med sjult nr det første halve året vi var sammen. Han har hatt henne blokket på Facebook hele tiden, siden før vi ble sammen. Men da jeg ikke klarte dy meg her om dagen da Facebooken sto åpen på tv (har pcen på TV), så gikk jeg inn på hva han hadde søkt på. Der kom det opp flere søk, der han har søkt på nye manne til xen. Hun ble nylig singel, og første hun gjør er å kontakte mannen min via LinkedIn! Vet ikke hva jeg tenker om dette. Hvorfor søker han opp nye mannen (som nå er x) til xen sin hele tiden. Er han ikke over henne? Jeg er så redd!! Anonymous poster hash: 1622b...224
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Og vær så snill ikke gi meg moralpreken om at det er ufint å snoke på fb til typen, jeg vet det utrolig godt selv. Jeg har bare følt meg så nede i det siste, jeg er redd for å miste mannen min! Har vert i et forhold før der xen min var utro og løy til meg hele tiden og det satt sine spor. Det er ikke noen unnskyldning, bare en forklaring. Jeg trenger sårt noen trøstende gode ord her nå❤️ Hi Anonymous poster hash: 1622b...224
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Det er ikke unaturlig at han har et behov for å være orientert om hva som skjer rundt henne hvis hun er masete og rar og har begynt å ta kontakt igjen? Anonymous poster hash: 5469f...99b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Jeg vet ikke, jeg er nok bare paranoid og redd. Har en stygg uvane med å overtenke da jeg sitter alene på kveldene. Tar imot andre synspunkter med takk!! Hi Anonymous poster hash: 1622b...224
Gjest Antarctica Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Jeg vet ikke, jeg er nok bare paranoid og redd. Har en stygg uvane med å overtenke da jeg sitter alene på kveldene. Tar imot andre synspunkter med takk!! Hi Anonymous poster hash: 1622b...224 Gå og legg deg, og spør han i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 Gå og legg deg, og spør han i morgen. Jeg kan ikke spør han, han kommer til å bli mega skuffet hvis jeg sier jeg har snoka på fben hans. 😱 Anonymous poster hash: 1622b...224
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Jeg snoker på ex, og ser at mannen min også gjør det. Helt normalt, uansett hvordan forholdet var. Anonymous poster hash: 3210c...2c1
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Av forskjellige grunner har jeg følt meg usikker på mannen min til tider. Vi har snart vert sammen i 4år. Før han møtte meg var han sammen med ei dame i et av og på forhold i 3år, et veldig destruktivt forhold som han egentlig visste ikke kom til å vare men som han ble lenge i. Hun var ufin møt sønnen hans, dopet seg, la ut rykter om at han slo osv. Han gikk til slutt fra henne, mot hennes vilje. Han møtte meg et par mnd etterpå men vi ble ikke sammen før er år etterpå. Hun fikk seg ny mann 4-5mnd etter det ble slutt med dem, men sansynligvis da hun fikk nyss i at vi var sammen begynte hun kontakte mannen mln igjen. Oppsøkte han på treningsstudio, sendte han Mailer der hun bydde seg frem, terroriserte både meg og mannen mln med å ringe oss ned med sjult nr det første halve året vi var sammen. Han har hatt henne blokket på Facebook hele tiden, siden før vi ble sammen. Men da jeg ikke klarte dy meg her om dagen da Facebooken sto åpen på tv (har pcen på TV), så gikk jeg inn på hva han hadde søkt på. Der kom det opp flere søk, der han har søkt på nye manne til xen. Hun ble nylig singel, og første hun gjør er å kontakte mannen min via LinkedIn! Vet ikke hva jeg tenker om dette. Hvorfor søker han opp nye mannen (som nå er x) til xen sin hele tiden. Er han ikke over henne? Jeg er så redd!! Anonymous poster hash: 1622b...224 Jeg snoker hele tiden på folk. Ekser, folk jeg ikke kjenner osv. Nysgjerrig av meg betyr ikke at jeg ikke er over dem. Har vært i forhold i tre år nå. Slutt og overtenk.. Anonymous poster hash: 6a912...8b7
Marriet Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 Her snoker både jeg og mannen. Vi snoker sammen også, eller åpenlyst. Ingen hemmelighet. Vi snoker på ekser, kjæreste til ekser og ekser til ekser. Vi snoker på sjefen, gamle sjefen og kona/mannen til sjefen. Vi snoker på alt mulig, ligger ikke noe mer i det enn nysgjerrighet fra min side hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå