Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Fikk nettopp høre at en pasient jeg har vært hos 3 ganger per eneste vakt i 6 mnd endelig fikk slippe ikveld. Noen tårer kom trillende må jeg innrømme. Var der senest igår. Litt vondt å være sykepleier til tider. Anonymous poster hash: 75d14...d3f
Optatium Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Tar jobben med hjem så godt som daglig. Jobber i ungdomsskolen❤️
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Ja, hver dag. Er dyrlege. 😊 Anonymous poster hash: 52c42...510
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Ja, ofte, men mye mindre enn i begynnelsen av karieren. Men enkelte hendelser og pasienter blir med meg hjem ja. Anonymous poster hash: b975b...28f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Så trist, og kanskje godt for pasienten også? Kondolerer. Jeg jobber med noe helt annet men driver min egen bedrift så jeg er i grunnen på jobb 24/7. Anonymous poster hash: f5196...c3b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Ble sykepleier i 2002. Er intensivsykepleier. Jobben er en så stor del av livet mitt at jeg nok aldri kan klare å legge den bort! Den er i ryggmargen og i hjertet! Ikke kan jeg snakke om arbeidshverdagen min hjemme, men jeg blir fortsatt sterkt berørt og grepet av pasienter og pårørende jeg møter. Og jeg husker hver eneste av "mine" som har gått bort på min vakt, selv om man ikke blir like nær som på feks sykehjem og i hjemmetjenesten. Det er fint at du blir trist og berørt! Det viser bare at du fortsatt brenner og bryr deg! Klem til deg! Anonymous poster hash: 5c6c0...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå