Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/familieoekonomi/venstre-vil-gi-skilsmissebarna-rett-til-huset/a/23649457/ Anonymous poster hash: ee999...a41
Mamma til 2 søte Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Tenker kun at det kommer de aldri til å få igjennom.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Satser på at det er en aprilspøk? Minner meg selv på at VG ikke har aprilspøker, og har allerede hatt en tvilsom Venstre-sak i dag. At barn ikke er tjent med å flytte mellom to hjem er jeg overhode ikke i tvil om. Men hvordan skal det gjøres om foreldrene må flytte? La oss si en uke i da barnets hus, og en uke i en hybel eller leilighet? Hvordan skal posten håndteres? Voksne får litt mer post enn barna. Klart jeg kunne kjørt til postkassen om dette skulle være tilfelle, men anyways. Hvordan skal matinnkjøp håndteres? Skal alt deles i to på kjøkkenet? Barna må jo få mat de har "krav" på (fant ikke bedre ord), mens vi voksne spiser annen mat. Å ha én hylle i kjøleskapet pr. pers som i dag praktiseres i kollektiv hadde krevd et par kjøleskap i mitt tilfelle. Og om man må lagre "sine" basisvarer (olje, sukker, melk, krydder osv), må kjøkkenet virkelig ha stor plass. Hvor mye krangling blir det om huset må males, oppkjørselen skal måkes på "byttedagen", dørlisten har falt av, støvsugeren ryker osv. Det hadde muligens gått knirkefritt med en skikkelig kontrakt, men jeg ser kun krangel og uenigheter her. Og hva med strømutgiftene, f.eks? Lyser uenigheter lang vei. Jeg kunne ramset opp i halve natt... Voksne har også langt mer ting, og voksne har også ansvar for egen bolig, til forskjell fra barn. Ingenting er umulig, men det er kanskje like vanskelig for barna at foreldrene flytter frem og tilbake, som at de selv gjør det? tatt alt i betraktning. Anonymous poster hash: 220f8...457
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Satser på at det er en aprilspøk? Minner meg selv på at VG ikke har aprilspøker, og har allerede hatt en tvilsom Venstre-sak i dag. At barn ikke er tjent med å flytte mellom to hjem er jeg overhode ikke i tvil om. Men hvordan skal det gjøres om foreldrene må flytte? La oss si en uke i da barnets hus, og en uke i en hybel eller leilighet? Hvordan skal posten håndteres? Voksne får litt mer post enn barna. Klart jeg kunne kjørt til postkassen om dette skulle være tilfelle, men anyways. Hvordan skal matinnkjøp håndteres? Skal alt deles i to på kjøkkenet? Barna må jo få mat de har "krav" på (fant ikke bedre ord), mens vi voksne spiser annen mat. Å ha én hylle i kjøleskapet pr. pers som i dag praktiseres i kollektiv hadde krevd et par kjøleskap i mitt tilfelle. Og om man må lagre "sine" basisvarer (olje, sukker, melk, krydder osv), må kjøkkenet virkelig ha stor plass. Hvor mye krangling blir det om huset må males, oppkjørselen skal måkes på "byttedagen", dørlisten har falt av, støvsugeren ryker osv. Det hadde muligens gått knirkefritt med en skikkelig kontrakt, men jeg ser kun krangel og uenigheter her. Og hva med strømutgiftene, f.eks? Lyser uenigheter lang vei. Jeg kunne ramset opp i halve natt... Voksne har også langt mer ting, og voksne har også ansvar for egen bolig, til forskjell fra barn. Ingenting er umulig, men det er kanskje like vanskelig for barna at foreldrene flytter frem og tilbake, som at de selv gjør det? tatt alt i betraktning. Anonymous poster hash: 220f8...457 De har nok det i år, ellers er det venstre som har det, gjennom vg. Seriøst kan det i alle fall ikke være. Anonymous poster hash: 1c680...f03
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Satser på at det er en aprilspøk? Minner meg selv på at VG ikke har aprilspøker, og har allerede hatt en tvilsom Venstre-sak i dag. At barn ikke er tjent med å flytte mellom to hjem er jeg overhode ikke i tvil om. Men hvordan skal det gjøres om foreldrene må flytte? La oss si en uke i da barnets hus, og en uke i en hybel eller leilighet? Hvordan skal posten håndteres? Voksne får litt mer post enn barna. Klart jeg kunne kjørt til postkassen om dette skulle være tilfelle, men anyways. Hvordan skal matinnkjøp håndteres? Skal alt deles i to på kjøkkenet? Barna må jo få mat de har "krav" på (fant ikke bedre ord), mens vi voksne spiser annen mat. Å ha én hylle i kjøleskapet pr. pers som i dag praktiseres i kollektiv hadde krevd et par kjøleskap i mitt tilfelle. Og om man må lagre "sine" basisvarer (olje, sukker, melk, krydder osv), må kjøkkenet virkelig ha stor plass. Hvor mye krangling blir det om huset må males, oppkjørselen skal måkes på "byttedagen", dørlisten har falt av, støvsugeren ryker osv. Det hadde muligens gått knirkefritt med en skikkelig kontrakt, men jeg ser kun krangel og uenigheter her. Og hva med strømutgiftene, f.eks? Lyser uenigheter lang vei. Jeg kunne ramset opp i halve natt... Voksne har også langt mer ting, og voksne har også ansvar for egen bolig, til forskjell fra barn. Ingenting er umulig, men det er kanskje like vanskelig for barna at foreldrene flytter frem og tilbake, som at de selv gjør det? tatt alt i betraktning. Anonymous poster hash: 220f8...457 Hahaha, herregud hvor treig jeg er. Nå har jeg lest om aprilspøker her inne i hele kveld, alikevel tenker jeg overhodet ikke på at det 1 april når jeg leser dette :legrine: Hi Anonymous poster hash: ee999...a41
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Hahaha, herregud hvor treig jeg er. Nå har jeg lest om aprilspøker her inne i hele kveld, alikevel tenker jeg overhodet ikke på at det 1 april når jeg leser dette :legrine: Hi Anonymous poster hash: ee999...a41 Men VG sier år etter år at deres policy er å levere skikkelig journalistikk, så da driver de ikke med slikt. De har bare noen uheldige minne om saker de selv har laget etter å ha blitt lurt av andre aviser Så, dette er nok sant fra VG sin side, så får vi bare vente i spenning å se om det er sant også for Venstre Anonymous poster hash: 220f8...457
Gjest Minnieropptatt Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Jeg leste et eller annet sted at det IKKE er aprilspøk. De hadde andre forslag òg, som jeg rister på hodet av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå