Gå til innhold

Svart eller nude strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

til snart kjole og svarte pumps?

Anonymous poster hash: 0eea8...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på anledning og vær. Er det varmt ville jeg droppet strømpebukse. Nude er visst fy-fy blant mange "moteeksperter", men jeg bryr meg ikke. Man føler seg litt mer påkledd, eller kanskje er bena vinterbleke. De sorte jeg har er også tykkere, så de varmer mer når kaldt.

Er kjolen veldig kort liker jeg å ha sort, synes det er penere, og stresser mindre med at den ikke sklir opp og slikt. Men er den litt lenger kan det kanskje være finere med nude. Prøv begge (hvis du har de), og velg det du synes er finest:)

Anonymous poster hash: 29d04...b6f

Skrevet

Atter en gang: ALDRI NUDE STRØMPIS!

Anonymous poster hash: d6413...fe9

Skrevet

Why? Vi snakker jo ikke 60

Dette med at nyde er fy fy ( nylon generelt) må være en damegreie. Mannfolk elsker nylon.

Anonymous poster hash: 8d0e3...d45

Skrevet

Det er ikke mye fint med komninasjonen svart svart svart.

Tynne semi-shiny naturlig strømpebukser er mye mye finere.

Anonymous poster hash: eb1f8...8b8

Skrevet

Bare fordi Jan Thomas har sagt det? Nude har alltid funka og kommer til å gjøre det fremover også, til tross for at noen plutselig synes det er stygt et lite øyeblikk.

Anonymous poster hash: d34dc...065

Skrevet

Why? Vi snakker jo ikke 60

Dette med at nyde er fy fy ( nylon generelt) må være en damegreie. Mannfolk elsker nylon.

Anonymous poster hash: 8d0e3...d45

Nå er det jo ikke strømpebukse eller ikke strømpebukse hi spør om da

Anonymous poster hash: 28296...a30

Skrevet

Helt enig! Det er skremmende hvor mange det er her inne som bruker hudfargede strømpebukser enl tidligere tråder! Dårlig smak!

Anonymous poster hash: 1ab1e...39c

Skrevet

Jeg har masse sprengte blodkar på beina. Å gå uten strømpebukse er derfor ikke et alternativ. Jeg bruker derfor nude strømpebukse når det passer meg, uavhengig av om andre synes det ser tet ut eller ikke. Mye heller få litt moteklager en å vise frem mine stygge ben.

Anonymous poster hash: 0e55d...58c

Skrevet

For noe tull. Nude strømpebukser og strømper kan være utrolig lekkert. Kate Middleton er storforbruker og hun velger en perfekt nyanse som passer hennes hudtone.

http://fashion.ekstrax.com/wp-content/uploads/2014/09/Gorgeous-Looks-of-Kate-Middleton-31.jpg

At Jenny Skavlan(som forøvrig er ingen moteguru) omtaler det som proteser sier jo bare litt om hvilke feil hun har gjort.

Anonymous poster hash: 3dfb4...ce5

Skrevet

Skjønner jeg er i utakt her, men jeg syns faktisk nude er finest jeg da 🙈

Anonymous poster hash: 8a16b...dfe

Skrevet

Jeg har masse sprengte blodkar på beina. Å gå uten strømpebukse er derfor ikke et alternativ. Jeg bruker derfor nude strømpebukse når det passer meg, uavhengig av om andre synes det ser tet ut eller ikke. Mye heller få litt moteklager en å vise frem mine stygge ben.

Anonymous poster hash: 0e55d...58c

Et alternativ er strømebuksekrem eller spray. Det demper sprengte blodkar og vinterblå hud.

Skrevet

Et alternativ er strømebuksekrem eller spray. Det demper sprengte blodkar og vinterblå hud.

Hvor får man kjøpt det?

Skrevet

Hvor får man kjøpt det?

Jeg kjøpte på nettet en gang, skal se om jeg finner det igjen.

Skrevet

Her var det jeg kjøpte, men ser ikke den fargen jeg kjøpte. Jeg kjøpte en som kaltes natural eller noe slikt, den hadde nok farge for min del. http://www.nordicfeel.no/search?q=airbrush%20legs Søker du finner du sikkert andre nettbutikker som har bedre utvalg. Kremen er veldig grei, den smitter ikke så lenge den har tørket, og vaskes lett bort med såpevann. 

Skrevet

Her var det jeg kjøpte, men ser ikke den fargen jeg kjøpte. Jeg kjøpte en som kaltes natural eller noe slikt, den hadde nok farge for min del. http://www.nordicfeel.no/search?q=airbrush%20legs Søker du finner du sikkert andre nettbutikker som har bedre utvalg. Kremen er veldig grei, den smitter ikke så lenge den har tørket, og vaskes lett bort med såpevann. 

Er det de som heter airbrush legs?

Skrevet

Er det de som heter airbrush legs?

ja

Skrevet

ja

Tusen takk for hjelpen :) Er jo helt genialt hvis det fungerer, jeg hater strømpebukser. Ser det naturlig ut?

Skrevet

Tusen takk for hjelpen :) Er jo helt genialt hvis det fungerer, jeg hater strømpebukser. Ser det naturlig ut?

Finner du den riktige fargen og jobber inn kremen med små mengder om gangen synes jeg det blir nokså naturlig.

Skrevet

På 17.5 skal jeg ha på meg kjole i marine og hvit. Til det skal jeg ha nude strømper og (tenk det) sko i en nude farge som matcher.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...