Gå til innhold

Hvor er det blitt av gifteringen til Gunnar Greve? (Idol).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han ikke fortsatt gift?

Anonymous poster hash: f5b65...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope han er skilt

Skrevet

Sto i avisen at han og kona skilles.

Anonymous poster hash: b1a9b...bab

Skrevet

Skilt ja

Anonymous poster hash: e1cf5...a93

Skrevet

Han er jo så forelsket i Ina Wroldsen- bare vent så blir det offentlig at de dater!

Anonymous poster hash: 789ed...1eb

Skrevet

Han er jo så forelsket i Ina Wroldsen- bare vent så blir det offentlig at de dater!

Anonymous poster hash: 789ed...1eb

Øh... Jeg synes snarere tvert i mot at det lyser avsky fra de begge, og det såpass ekte at jeg aldri kan tenke meg de klarer å fake så bra.

Anonymous poster hash: c5334...5fb

Skrevet

Øh... Jeg synes snarere tvert i mot at det lyser avsky fra de begge, og det såpass ekte at jeg aldri kan tenke meg de klarer å fake så bra.

Anonymous poster hash: c5334...5fb

Ha ha🙈

Anonymous poster hash: 96d97...aa8

Skrevet

Hei!

Minner om at det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner.

Moderator

KT

Skrevet

Er det ekskona som nå vil ha oppmerksomhet? Hun har visst ikke forandret seg, skjønner jeg!

Anonymous poster hash: 3326a...1e0

Skrevet

Ina er gift, ikke singel. Det ser ut som om alle tre mannfolkene i juryen har stor respekt for Ina. Kanskje fordi hun er tøff og tør å si ting som de er? I tillegg har hun en CV som artist og låtskriver som hennes meddommere ikke er i nærheten av kombinert engang. Ina har alltid noe konstruktivt å si og kommenterer stemmene deres med stor kunnskap, i motsetning til Tone Damli som ikke hadde noe som helst konstruktivt å si musikkmessig til deltakerne når hun var dommer.

Til dere som synes hun fremstår som en bitch: hun er den som har gitt mest positive tilbakemeldinger av alle dommerne i de 5 semifinalerundene. Hun ser kanskje bitchy ut når hun konsentrerer seg, men hun er tilsynelatende opptatt av å lytte, ikke av å ta seg best mulig ut i kameraet.  

Anonymous poster hash: c0c36...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...