Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Er han ikke fortsatt gift? Anonymous poster hash: f5b65...6fe
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Sto i avisen at han og kona skilles. Anonymous poster hash: b1a9b...bab
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Skilt ja Anonymous poster hash: e1cf5...a93
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Han er jo så forelsket i Ina Wroldsen- bare vent så blir det offentlig at de dater! Anonymous poster hash: 789ed...1eb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Han er jo så forelsket i Ina Wroldsen- bare vent så blir det offentlig at de dater! Anonymous poster hash: 789ed...1eb Øh... Jeg synes snarere tvert i mot at det lyser avsky fra de begge, og det såpass ekte at jeg aldri kan tenke meg de klarer å fake så bra. Anonymous poster hash: c5334...5fb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Øh... Jeg synes snarere tvert i mot at det lyser avsky fra de begge, og det såpass ekte at jeg aldri kan tenke meg de klarer å fake så bra. Anonymous poster hash: c5334...5fb Ha ha🙈 Anonymous poster hash: 96d97...aa8
Gjest Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Hei! Minner om at det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner. Moderator KT
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 Er det ekskona som nå vil ha oppmerksomhet? Hun har visst ikke forandret seg, skjønner jeg! Anonymous poster hash: 3326a...1e0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 Ina er gift, ikke singel. Det ser ut som om alle tre mannfolkene i juryen har stor respekt for Ina. Kanskje fordi hun er tøff og tør å si ting som de er? I tillegg har hun en CV som artist og låtskriver som hennes meddommere ikke er i nærheten av kombinert engang. Ina har alltid noe konstruktivt å si og kommenterer stemmene deres med stor kunnskap, i motsetning til Tone Damli som ikke hadde noe som helst konstruktivt å si musikkmessig til deltakerne når hun var dommer. Til dere som synes hun fremstår som en bitch: hun er den som har gitt mest positive tilbakemeldinger av alle dommerne i de 5 semifinalerundene. Hun ser kanskje bitchy ut når hun konsentrerer seg, men hun er tilsynelatende opptatt av å lytte, ikke av å ta seg best mulig ut i kameraet. Anonymous poster hash: c0c36...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå