Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Var litt vondt der og da men gikk fort over. Nå de siste to dagene har det blitt veldig ømt. Spesielt når jeg sitter på hardt underlag, feks leke på gulvet med minste. Når jeg trener (løping) er det ubehagelig dunking og litt stråling gjennom rumpa og til et punkt midt mellom beina, på høyre side, i selve beinet. Klønete forklart. Burde jeg oppsøke lege for noe slikt eller vil det gå over? Anonymous poster hash: df1d8...1b7
<3 Legoland <3 Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Uansett om halebeinet er knekt eller fått seg en brist så er det ingenting de kan gjøre 😕😕 Bortsett fra hvis den er totalt knust = operasjon Du kan evt kjøpe avlastningspute på enklere liv. God bedring
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Uansett om halebeinet er knekt eller fått seg en brist så er det ingenting de kan gjøre 😕😕 Bortsett fra hvis den er totalt knust = operasjon Du kan evt kjøpe avlastningspute på enklere liv. God bedring Takk. Da får jeg bare vente til det går over. Knust er det nok ikke. Anonymous poster hash: df1d8...1b7
februarprins2013 Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 jeg selv slo håndleddet mitt for flere uker siden er fremdeles ille vondt
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Er det bare forslått så går det over etter noen uker. Er det brudd (tviler egentlig da det bør gjøre mer vondt enn bare å være ømt) kan det ta flere år. Jeg har gjort begge deler, da det var forslått gjorde det veldig vondt i noen dagen, men var bra igjen etter noen uker. Da det var knekt var det så vondt at jeg ble kvalm om jeg kom borti det (men det tok en dag før det ble så vondt) og nå, 2,5 år etter, kjenner jeg det fortsatt om jeg sitter for lenge på det, spesielt på hardt underlag. Men det er uansett ikke noe å gjøre med det dessverre, så om du skal oppsøke lege må evt være om du er så hemmet av smertene at du må sykemeldes. Anonymous poster hash: 5b362...a4b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 De som sier det ikke kan gjøres noe med tar feil. Brakk halebeinet under første fødsel og har nå fått operasjonsdato til fjerning Anonymous poster hash: 0af6b...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå